Ai ajuns la finalul rezultatelor

Nu s-au gasit rezultate

Doar pentru clienții BT

Cum anulez sau modific o tranzacție din NeoBT?

Începem cu vestea bună și îți spunem că dacă plata nu a ajuns în contul beneficiarului, poate fi anulată printr-o cerere trimisă în mesageria securizată a aplicației.

Altfel, sorry, dar dacă a fost procesată, chiar nu se poate anula. 😔


⠀Din meniul Contact, tap pe Mesajele mele.

⠀Găsește opțiunea Mesaj nou din partea de jos a ecranului și tap pe ea.

⠀Alege Tipul mesajului, mai exact Anulez / modific o tranzacție și lasă-ne un mesaj scurt cu suma & numele beneficiarului pentru a putea identifica tranzacția în cel mai scurt timp. În final, tap pe Trimit... și asta e tot! Frumoasă e #neoviața!

Ultima actualizare
  • Ti-a fost util raspunsul?
  • Cum putem îmbunătăți răspunsul?

    Ne pare rău că acest răspuns nu a fost util pentru tine. Ajută-ne să îl îmbunătățim

    0/500

  • Tags