Ai ajuns la finalul rezultatelor

Nu s-au gasit rezultate

Ce trebuie să fac în cazul în care sesizez modificări suspecte în BT24?

În cazul în care observi modificări în BT24 Internet Banking & Mobile Banking, cum ar fi solicitări de așteptare, solicitări de verificări sau teste, solicitări pentru sincronizarea token-ului, timpi de așteptare nejustificat de mari, trebuie să întrerupi imediat accesarea serviciului și să ne contactezi cât mai repede posibil, apelându-ne la 0264 308 080, sau trimițând un e-mail la contact@btrl.ro.  🙂
 
Același lucru trebuie să-l faci și în cazul în care utilizezi metode de autentificare prin OTP-SMS și primești mesaje SMS ce conțin coduri de conectare nesolicitate sau cu privire la tranzacții pe care nu le-ai inițiat.

Ultima actualizare
  • Ti-a fost util raspunsul?
  • Cum putem îmbunătăți răspunsul?

    Ne pare rău că acest răspuns nu a fost util pentru tine. Ajută-ne să îl îmbunătățim

    0/500