Cum îmi pot da seama dacă sunt ținta unei tentative de furt de identitate?

În primul rând, la BT, nu îți vom solicita niciodată prin intermediul canalelor electronice informații confidențiale. 😅

Nu îți vom trimite niciodată e-mail-uri sau SMS-uri în care să fie incluse link-uri către site-uri care îți vor cere să introduci informații cu privire la:

conturi,

identitatea personală,

numărul de card sau data expirării acestuia,

codul PIN sau orice alte produse și servicii bancare deținute. 🙂

Te rugăm să nu dai curs unor astfel de cereri și să ne raportezi incidentul apelându-ne la *8028* sau 0264 308 028*, sau trimițând un e-mail la contact@bancatransilvania.ro

* Accesând pagina „Call Center, poți vedea în timp real:

⠀câți clienți discută deja telefonic cu colegii noștri;  

⠀câte persoane ne-au sunat și așteaptă să fie preluați; 

⠀care este timpul mediu de așteptare pentru a intra în legătură cu noi.

  • Ultima actualizare

    10.11.2022
Ti-a fost util raspunsul?
22
3