Cum îmi pot da seama dacă sunt ținta unei tentative de furt de identitate?
În primul rând, la BT, nu îți vom solicita niciodată prin intermediul canalelor electronice informații confidențiale. 😅
❗⠀Nu îți vom trimite niciodată e-mail-uri sau SMS-uri în care să fie incluse link-uri către site-uri care îți vor cere să introduci informații cu privire la:
➤⠀conturi,
➤⠀identitatea personală,
➤⠀numărul de card sau data expirării acestuia,
➤⠀codul PIN sau orice alte produse și servicii bancare deținute. 🙂
❗⠀Te rugăm să nu dai curs unor astfel de cereri și să ne raportezi incidentul apelându-ne la *8028* sau 0264 308 028*, sau trimițând un e-mail la contact@bancatransilvania.ro
* Accesând pagina „Call Center”, poți vedea în timp real:
➤⠀câți clienți discută deja telefonic cu colegii noștri;
➤⠀câte persoane ne-au sunat și așteaptă să fie preluați;
➤⠀care este timpul mediu de așteptare pentru a intra în legătură cu noi.
-
Ultima actualizare
10.11.2022