Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

App Store

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

App Store

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

App Store

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

App Store

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

App Store

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

App Store

Cum îmi pot da seama dacă sunt ținta unei tentative de furt de identitate?

În primul rând, la BT, nu îți vom solicita niciodată prin intermediul canalelor electronice informații confidențiale. 😅

Nu îți vom trimite niciodată e-mail-uri sau SMS-uri în care să fie incluse link-uri către site-uri care îți vor cere să introduci informații cu privire la:

conturi,

identitatea personală,

numărul de card sau data expirării acestuia,

codul PIN sau orice alte produse și servicii bancare deținute. 🙂

Te rugăm să nu dai curs unor astfel de cereri și să ne raportezi incidentul apelându-ne la *8028* sau 0264 308 028*, sau trimițând un e-mail la contact@bancatransilvania.ro

* Accesând pagina „Call Center, poți vedea în timp real:

⠀câți clienți discută deja telefonic cu colegii noștri;  

⠀câte persoane ne-au sunat și așteaptă să fie preluați; 

⠀care este timpul mediu de așteptare pentru a intra în legătură cu noi.

  • Ultima actualizare

    10.11.2022
Ti-a fost util raspunsul?
24
4