Ai ajuns la finalul rezultatelor
Nu s-au gasit rezultate

Ce fac dacă mi-am pierdut cardul Direct?

❗Dacă ai pierdut cardul Direct sau sau ți s-a furat, blochează-l de urgență. Poți face acest lucru astfel :

❶⠀Rapid, direct din BT Pay

➭ alegi cardul care ți-a fost furat, îl selectezi prin atingerea lui;

➭ mergi la meniul „Setări” care va apărea în partea dreaptă a ecranului sub forma ⚙

➭ optezi pentru „Blocare card”, iar mai apoi alegi „Blochează definitiv acest card”

❷⠀Suni la numărul 021.308.4000 pentru a permite activarea imediată a procedurilor de securitate care împiedică utilizarea în continuare a cardului.
Ultima actualizare
  • Ti-a fost util raspunsul?
  • Cum putem îmbunătăți răspunsul?

    Ne pare rău că acest răspuns nu a fost util pentru tine. Ajută-ne să îl îmbunătățim

    0/500