Ce este BT Visual Help?

Autor: Banca Transilvania

Este o alternativă de a face banking fără a mai veni la bancă. Am creat BT Visual Help ca pe un fel de autoservire digitală, cu ajutorul căreia, ca titular de cont sau reprezentant legal al companiei tale, poți face singur acțiuni fără să mai suni în Call Center.  😃

Prin BT Visual Help afli informații despre conturile tale și îți poți gestiona extrem de ușor cardurile. Iată mai exact ce poți face prin platformă:

vezi istoricul tranzacțiilor pentru fiecare cont curent BT pe trei zile;

afli informații despre plătile în rate cu cardurile STAR de la BT;

⠀vizualizezi sumele blocate și sumele care urmează să se plătească din cont pentru tranzacții cu 💳 cardurile sau POS-urile altor bănci;

⠀găsești detalii despre obligațiile de plată pentru cardurile de credit BT;

⠀afli rapid IBAN-ul, sold-ul, sau numărul de puncte de loialitate STAR;

⠀descarci lista IBAN-urilor, necesară întocmirii dosarului pentru obținerea șomajului tehnic;

⠀blochezi temporar sau definitiv cardurile;

⠀soliciți reemiterea unui card după blocarea definitivă;

⠀modifici limitele de tranzacționare cu cardul BT;

⠀contești o tranzacție efectuată cu cardul - poti gestiona singur și refuza la plată anumite tranzacții făcute cu cardul fizic sau digital la bancomat, POS sau online și pentru care ai primit eroare sau nu ai primit produsele / serviciile comandate;

⠀link-uri utile, pentru folosirea  BT24 Internet Banking și Mobile Banking dar și pentru plata facturilor direct cu telefonul;

⠀ceri extrasul de cont curent și extrasul pentru cardurile STAR.


Tot ce trebuie să faci este să suni la 0264 308 000 să asculți mesajul înregistrat și, din sms-ul primit, să accesezi linkul către BT Visual Help. Atât de simplu! 😊

Ține minte: Acest serviciu este pentru clienții persoane fizice și juridice!  😉

Ti-a fost util raspunsul?
67
21
Raspuns cu de Banca Transilvania