DOAR PENTRU CLIENTII BT
Cum pot realiza diverse operațiuni bancare fără să vin la bancă?
Simplu și în mai multe feluri. Avem mai multe opțiuni de self-banking:
➤⠀Dacă trebuie să faci un transfer în perioada aceasta să știi că te ajută aplicațiile BT Pay, Neo Internet Banking și Neo Mobile Banking sau BT24 Mobile Banking și Internet Banking. Pentru BT Pay nu e nevoie să vii la bancă, o descarci direct din App Store sau Google Play. Iar aplicația e gratuită și poți face multe alte operațiuni. Descoperă rapid beneficiile BT Pay; 😊
➤⠀Facturile le poți plăti ușor. Prin BT24 sau folosind oricare bancomat al băncii;
➤⠀Trebuie să îți actualizezi datele personale sau datele companiei tale? Poți face asta online acum;
➤⠀Ai nevoie de un credit de nevoi personale și s-a nimerit chiar în perioada aceasta? Poți aplica online, pe site-ul băncii. La fel este și când vine vorba de afacerea ta;
➤⠀Prioritatea noastră, de asemenea, susținerea antreprenorilor. Așa că, dacă ai o firmă și trebuie să deschizi un cont de capital social, te așteptăm pe site;
➤⠀În ajutor îți vine și chatbotul Raul de la BT, care este non-stop online și poți vorbi cu el pe Facebook Messenger. Te poate informa despre ratelele pe care le ai, dobânzi, comisioane etc;
➤⠀BT Visual Help – sună la 0264 308 000, după care accesează linkul primit prin SMS și intră în aplicație. De aici îți poți bloca temporar sau definitiv cardurile, poți cere reemiterea cardului după blocarea definitivă, dar ai acces și la detaliile conturilor - denumire cont, valută, IBAN, sold, număr puncte STAR pentru conturile de card de credit, solicitare extras de cont gratuit etc.
-
Ultima actualizare
07.03.2023