DOAR PENTRU CLIENTII BT
Ce ar trebui sa fac în caz de pierdere a cardului?
❗⠀Imediat ce observi pierderea cardului tău blochează-l de urgență.
Poți face acest lucru prin cinci moduri:
❶⠀Din BT Pay:
➭ alegi cardul care ți-a fost furat (îl selectezi prin atingerea lui) și mergi la meniul „Setări” care va apărea în partea dreaptă a ecranului sub forma unei ⚙;
➭ optezi pentru „Blocare card” iar mai apoi alegi „Blochează definitiv acest card”.
❷⠀Din BT Visual Help:
➭ sunând la numărul 0264 308 000;
➭ accesezi link-ul primit prin SMS;
➭ iar de aici poți bloca temporar sau definitiv cardurile tale.
❸⠀Din aplicația BT24 Mobile Banking:
➭ deschizi aplicația și accesezi meniul „Finanțe” din partea de jos a ecranului;
➭ selectezi secțiunea „Carduri” și alegi cardul în cauză;
➭ apoi apeși „Schimbă statusul cardului” și selectezi opțiunea „Furat”.
❹⠀Din platforma BT24 Internet Banking:
➭ te loghezi în platformă și dai click pe meniul „Carduri”;
➭ alegi sub-meniul „Vizualizare card”, iar apoi opțiunea „Modificare stare card” prin apăsarea simbolului 🔧din dreptul cardului furat;
➭ mergi la secțiunea „Stare nouă card” și modifici în „Blocat definitiv-card furat”.
❺⠀Sunând la unul dintre numerele 0264 308 028* sau *8028*, pentru a permite activarea imediată a procedurilor de securitate care impiedică utilizarea în continuare a cardului.
* Accesând pagina „Call Center”, poți vedea în timp real:
➤⠀câți clienți discută deja telefonic cu colegii noștri;
➤⠀câte persoane ne-au sunat și așteaptă să fie preluați;
➤⠀care este timpul mediu de așteptare pentru a intra în legătură cu noi.
-
Ultima actualizare
09.08.2022