Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

App Store

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

App Store

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

App Store

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

App Store

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

App Store

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

App Store

DOAR PENTRU CLIENTII BT

Ce ar trebui sa fac în caz de pierdere a cardului?

⠀Imediat ce observi pierderea cardului tău blochează-l de urgență. 


Poți face acest lucru prin cinci moduri:

⠀Din BT Pay

alegi cardul care ți-a fost furat (îl selectezi prin atingerea lui) și mergi la meniul Setări care va apărea în partea dreaptă a ecranului sub forma unei ⚙; 

optezi pentru Blocare card” iar mai apoi alegi Blochează definitiv acest card.

⠀Din BT Visual Help:

sunând la numărul 0264 308 000;

accesezi link-ul primit prin SMS; 

iar de aici poți bloca temporar sau definitiv cardurile tale.

⠀Din aplicația BT24 Mobile Banking

deschizi aplicația și accesezi meniul „Finanțe” din partea de jos a ecranului;

selectezi secțiunea „Carduri” și alegi cardul în cauză; 

apoi apeși „Schimbă statusul cardului” și selectezi opțiunea „Furat”.

⠀Din platforma BT24 Internet Banking

te loghezi în platformă și dai click pe meniul „Carduri”; 

alegi sub-meniul „Vizualizare card”, iar apoi opțiunea „Modificare stare card” prin apăsarea simbolului 🔧din dreptul cardului furat;

mergi la secțiunea „Stare nouă card” și modifici în „Blocat definitiv-card furat”.

Sunând la unul dintre numerele 0264 308 028* sau *8028*, pentru a permite activarea imediată a procedurilor de securitate care impiedică utilizarea în continuare a cardului.  


* Accesând pagina „Call Center, poți vedea în timp real:

⠀câți clienți discută deja telefonic cu colegii noștri;  

⠀câte persoane ne-au sunat și așteaptă să fie preluați; 

⠀care este timpul mediu de așteptare pentru a intra în legătură cu noi.

  • Ultima actualizare

    09.08.2022
Ti-a fost util raspunsul?
45
32