DOAR PENTRU CLIENTII BT

Ce ar trebui sa fac in caz de pierdere a cardului?

Autor: Banca Transilvania

⠀Imediat ce observi pierderea cardului tau blocheaza-l de urgenta. 


Poti face acest lucru prin cinci moduri:

⠀Din BT Pay

alegi cardul care ti-a fost furat (il selectezi prin atingerea lui) si mergi la meniul Setari care va aparea in partea dreapta a ecranului sub forma unei ⚙; 

optezi pentru Blocare card” iar mai apoi alegi Blocheaza definitiv acest card.

⠀Din BT Visual Help:

sunand la numarul 0264 308 000;

accesezi link-ul primit prin SMS; 

iar de aici poti bloca temporar sau definitiv cardurile tale.

⠀Din aplicatia BT24 Mobile Banking

deschizi aplicatia si accesezi meniul „Finante” din partea de jos a ecranului;

selectezi sectiunea „Carduri” si alegi cardul in cauza; 

apoi apesi „Schimba statusul cardului” si selectezi optiunea „Furat”.

⠀Din platforma BT24 Internet Banking

te loghezi in platforma si dai click pe meniul „Carduri”; 

alegi sub-meniul „Vizualizare card”, iar apoi optiunea „Modificare stare card” prin apasarea simbolului 🔧din dreptul cardului furat;

mergi la sectiunea „Stare noua card” si modifici in „Blocat definitiv-card furat”.

Sunand la unul dintre numerele 0264 308 028* sau *8028*, pentru a permite activarea imediata a procedurilor de securitate care impiedica utilizarea in continuare a cardului.  


* Accesand pagina „Call Center, poti vedea in timp real:

⠀cati clienti discuta deja telefonic cu colegii nostri;  

⠀cate persoane ne-au sunat si asteapta sa fie preluati; 

⠀care este timpul mediu de asteptare pentru a intra in legatura cu noi.

Ti-a fost util raspunsul?
26
8
Raspuns cu de Banca Transilvania

Tags