Ce ar trebui sa fac in caz de pierdere a cardului?

Autor: Banca Transilvania

⠀Imediat ce observi pierderea cardului tau blocheaza-l de urgenta. Poti face acest lucru prin cinci moduri: 

⠀Din BT Pay: alegi cardul care ti-a fost furat, il selectezi prin atingerea lui mergi la meniul Setari care va aparea in partea dreapta a ecranului sub forma optezi pentru Blocare card iar mai apoi alegi Blocheaza definitiv acest card;

⠀Din BT Visual Help: sunand la numarul 0264 308 000 accesezi link-ul primit prin SMS iar de aici poti bloca temporar sau definitiv cardurile tale;

⠀Din aplicatia BT24 Mobile Banking: accesezi meniul „Finante” din partea de jos a ecranului selectezi optiunea „Carduri alegi cardul in cauza apoi apesi pe „Schimba statusul cardului si selectezi optiunea „Furat”;

⠀Din platforma BT24 Internet Banking: te loghezi in platforma dai click pe meniul „Carduri alegi sub-meniul „Vizualizare card alegi optiunea „Modificare stare card” prin apasarea simbolului 🔧din dreptul cardului furat mergi la sectiunea „Stare noua card modifici in „Blocat definitiv-card furat”; 

Sunand la unul dintre numerele 0264 308 028 sau *8028, pentru a permite activarea imediata a procedurilor de securitate care impiedica utilizarea in continuare a cardului.  

Ti-a fost util raspunsul?
20
4
Raspuns oferit cu de Banca Transilvania

Intrebare inregistrata cu etichetele