Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

App Store

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

App Store

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

App Store

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

App Store

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

App Store

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

App Store
Termenii și condiții

Disclaimer

AI Search este un proiect pilot - în varianta beta - care folosește tehnologia GPT-4o pentru a simplifica procesul de căutare și înțelegere a produselor bancare.

AI Search este antrenat să răspundă unor întrebări care au legătură exclusiv cu produsele bancare oferite de BT, însă în anumite situații și în funcție de întrebările adresate, este posibil să răspundă și la întrebări generale. Raspunsurile oferite sunt generate automat si trebuie sa fie utilizate doar in scop informativ. Serviciul poate oferi uneori conținut inexact sau potențial ofensator, care nu reprezintă punctul de vedere al Bancii Transilvania. Sunteți singurul responsabil pentru utilizarea conținutului generat de acest serviciu în orice mod. Nu vă bazați pe acest serviciu pentru sfaturi financiare, juridice sau alte sfaturi profesionale si nu introduceți în acesta date cu caracter personal sau alte informații confidențiale.

Utilizarea AI Search presupune acceptarea Termenilor și condițiilor.

Accesul și utilizarea serviciului implică acceptarea fără rezerve a acestor termeni și condiții. Dacă nu sunteți de acord cu acestea, vă rugăm să nu utilizați acest serviciu. Prin acceptarea termenilor și condițiilor pentru a folosi acest serviciu furnizat algoritmic de un model de inteligență artificială, va asumați întreg riscul în ceea ce privește calitatea, siguranța și performanța acestui serviciu.

Banca Transilvania nu furnizează nicio garanție în legătură cu răspunsurile oferite de acest serviciu.

AI Search furnizează răspunsuri algoritmic și acestea pot conține uneori informații inexacte sau limbaj potențial ofensator. Aceste informații nu exprimă poziția Băncii Transilvania și nu pot angaja responsabilitatea Băncii pentru conținutul oferit.

AI Search nu oferă răspunsuri la întrebări personalizate, astfel încât prin utilizarea acestuia va obligați să nu furnizați și să nu introduceți în mesajele/întrebările transmise niciun fel de date cu caracter personal sau alte informații confidențiale. În cazul nerespectării acestei obligații, prin inserarea unor date personale/informații confidențiale în cadrul AI Search, va exprimați consimțământul pentru prelucrarea acestora în vederea oferirii serviciului (răspunsurilor la întrebările pe care le adresați), precum și pentru îmbunătățirea modelului algoritmic al robotului de către dezvoltatorul acestuia.

Orice informație furnizată de către utilizatori în timpul interacțiunii cu AI Search va fi tratată în mod confidențial, fiind dezvăluită doar unor destinatari care au dreptul și nevoia de a o cunoaște.

Conținutul oferit de AI Search are doar scop informativ.

Utilizatorii sunt responsabili pentru întrebările și mesajele adresate în cadrul utilizării AI Search. Orice abuz sau limbaj neadecvat poate duce la întreruperea interacțiunii.

AI Search nu oferă sfaturi financiare, juridice sau profesionale și nu înlocuiește consultarea unor experți umani sau profesioniști specializați în domeniul respectiv. Utilizatorii nu trebuie să se bazeze pe informațiile furnizate de către AI Search pentru luarea deciziilor.

Banca își rezervă dreptul de a întrerupe serviciul AI Search în orice moment, fără o notificare prealabilă.

Termenii și condițiile pot fi revizuite/ actualizate în orice moment.

Cât de sigur este să mă prezint în contextul actual într-o unitate BT?

Cu toții știm cât de importantă e sănătatea noastră și a apropiațiilor noștri în această perioadă. 

BT depune un efort continuu în rezolvarea tuturor nevoilor clienților noștri. Pentru a evita deplasarea într-o unitate BT ai posibilitatea de a rezolva anumite solicitări prin metodele alternative:

➤ Dacă trebuie să faci un transfer în perioada aceasta să știi că te ajută aplicațiile BT Pay, Neo Internet Banking și Neo Mobile Banking. Pentru BT Pay nu e nevoie să vii la bancă, o descarci direct din App Store sau Google Play. Iar aplicația e gratuită și poți face multe alte operațiuni. Descoperă rapid beneficiile BT Pay!  😊

➤ Facturile le poți plăti ușor. Prin Neo BT sau folosind oricare bancomat al băncii;

➤ Trebuie să îți actualizezi datele personale sau datele companiei tale? Poți face asta online acum din chatbot-ul Ino pe care îl găsești în homepage pe site-ul nostru;

➤ Ai nevoie de un credit de nevoi personale și s-a nimerit chiar în perioada aceasta? Poți aplica online, pe site-ul băncii. La fel este și când vine vorba de afacerea ta;

➤ Prioritatea noastră, de asemenea, este susținerea antreprenorilor. Așa că, dacă ai o firmă și trebuie să deschizi un cont de capital social, te așteptăm pe site;

➤ În ajutor îți vine și chatbotul Raul de la BT, care este non-stop online și poți vorbi cu el pe Facebook Messenger. Te poate informa despre sold, cont IBAN, ratelele pe care le ai, dobânzi, comisioane etc;

➤ BT Visual Help – sună la 0264 308 000, după care accesează linkul primit prin SMS și intră în aplicație. De aici îți poți bloca temporar sau definitiv cardurile, poți cere reemiterea cardului după blocarea definitivă, dar ai acces și la detaliile conturilor - denumire cont, valută, IBAN, sold, număr puncte STAR pentru conturile de card de credit, cerere extras de cont gratuit etc.  😉

Ultima actualizare
  • Ti-a fost util raspunsul?