Cat de sigur este sa ma prezint in contextul actual intr-o unitate BT?

Autor: Banca Transilvania

Cu totii stim cat de importanta e sanatatea noastra si a apropiatiilor nostri in aceasta perioada. 

BT depune un efort continuu in rezolvarea tuturor nevoilor clientilor nostri. Pentru a evita deplasarea intr-o unitate BT ai posibilitatea de a rezolva anumite solicitari prin metodele alternative:

➤ Daca trebuie sa faci un transfer in perioada aceasta sa stii ca te ajuta aplicatiile BT Pay, Neo Internet Banking si Neo Mobile Banking. Pentru BT Pay nu e nevoie sa vii la banca, o descarci direct din App Store sau Google Play. Iar aplicatia e gratuita si poti face multe alte operatiuni. Descopera rapid beneficiile BT Pay!  😊

➤ Facturile le poti plati usor. Prin Neo BT sau folosind oricare bancomat al bancii;

➤ Trebuie sa iti actualizezi datele personale sau datele companiei tale? Poti face asta online acum din chatbot-ul Ino pe care il gasesti in homepage pe site-ul nostru;

➤ Ai nevoie de un credit de nevoi personale si s-a nimerit chiar in perioada aceasta? Poti aplica online, pe site-ul bancii. La fel este si cand vine vorba de afacerea ta;

➤ Prioritatea noastra, de asemenea, este sustinerea antreprenorilor. Asa ca, daca ai o firma si trebuie sa deschizi un cont de capital social, te asteptam pe site;

➤ In ajutor iti vin si chatbotii Livia si Raul de la BT, care sunt non-stop online si poti vorbi cu ei pe Facebook Messenger. Te pot informa despre sold, cont IBAN, ratelele pe care le ai, dobanzi, comisioane etc;

➤ BT Visual Help  – suna la 0264 308 000, dupa care acceseaza linkul primit prin SMS si intra in aplicatie. De aici iti poti bloca temporar sau definitiv cardurile, poti solicita reemiterea cardului dupa blocarea definitiva, dar ai acces si la detaliile conturilor - denumire cont, valuta, IBAN, sold, numar puncte STAR pentru conturile de card de credit, solicitare extras de cont gratuit etc.  😉

Ti-a fost util raspunsul?
0
0
Raspuns cu de Banca Transilvania

Tags