Cât de sigur este să mă prezint în contextul actual într-o unitate BT?
Cu toții știm cât de importantă e sănătatea noastră și a apropiațiilor noștri în această perioadă.
BT depune un efort continuu în rezolvarea tuturor nevoilor clienților noștri. Pentru a evita deplasarea într-o unitate BT ai posibilitatea de a rezolva anumite solicitări prin metodele alternative:
➤ Dacă trebuie să faci un transfer în perioada aceasta să știi că te ajută aplicațiile BT Pay, Neo Internet Banking și Neo Mobile Banking. Pentru BT Pay nu e nevoie să vii la bancă, o descarci direct din App Store sau Google Play. Iar aplicația e gratuită și poți face multe alte operațiuni. Descoperă rapid beneficiile BT Pay! 😊
➤ Facturile le poți plăti ușor. Prin Neo BT sau folosind oricare bancomat al băncii;
➤ Trebuie să îți actualizezi datele personale sau datele companiei tale? Poți face asta online acum din chatbot-ul Ino pe care îl găsești în homepage pe site-ul nostru;
➤ Ai nevoie de un credit de nevoi personale și s-a nimerit chiar în perioada aceasta? Poți aplica online, pe site-ul băncii. La fel este și când vine vorba de afacerea ta;
➤ Prioritatea noastră, de asemenea, este susținerea antreprenorilor. Așa că, dacă ai o firmă și trebuie să deschizi un cont de capital social, te așteptăm pe site;
➤ În ajutor îți vine și chatbotul Raul de la BT, care este non-stop online și poți vorbi cu el pe Facebook Messenger. Te poate informa despre sold, cont IBAN, ratelele pe care le ai, dobânzi, comisioane etc;
➤ BT Visual Help – sună la 0264 308 000, după care accesează linkul primit prin SMS și intră în aplicație. De aici îți poți bloca temporar sau definitiv cardurile, poți cere reemiterea cardului după blocarea definitivă, dar ai acces și la detaliile conturilor - denumire cont, valută, IBAN, sold, număr puncte STAR pentru conturile de card de credit, cerere extras de cont gratuit etc. 😉