Am făcut cumpărături cu Cardul Direct însă nu apar în rate. De ce?
Dacă cumpărăturile tale nu apar eșalonate în rate în extrasul curent, e posibil să apară pe următorul extras dacă ai solicitat împărțirea în rate prin Rate Oriunde.
În cazul în care ai făcut cumpărături în rate eșalonate la POS în magazin și nu apar în extras, întreabă colegii din Call Center.
Cardurile BT Direct au 2 opțiuni pentru cumpărăturile în rate:
❶ În magazinele partenere 🛒, direct la casă, soliciți eșalonarea cumpărăturii în numărul de rate stabilit cu acel comerciant
❷ Prin programul nostru de Rate Oriunde 🤩 poți transforma în rate orice cumpărătură de peste 500 de lei.
Cum funcționează mai exact programul Rate Oriunde? Simplu și ușor 😊:
➤ Cumperi de minim 500 lei;
➤ După decontarea tranzacției, îți trimitem un SMS prin care te informăm că poți împărți suma plătită în 3 Rate fără Dobândă sau în 4–36 de Rate Ușoare, cu numai 1% dobândă pe lună;
➤ Răspunzi la SMS în 3 zile de când îl primești cu numărul de rate preferat;
➤ Primești un SMS în care te informăm că am preluat solicitarea și ne ocupăm de soluționarea ei;
➤ Îți trimitem un ultim mesaj cu valoarea ratei;
➤ Pe următorul extras vei vedea anularea tranzacției cu plata integrală și prima rată din cumpărătura efectuată.
În cazul în care ai făcut cumpărături în rate eșalonate la POS în magazin și nu apar în extras, întreabă colegii din Call Center.
Cardurile BT Direct au 2 opțiuni pentru cumpărăturile în rate:
❶ În magazinele partenere 🛒, direct la casă, soliciți eșalonarea cumpărăturii în numărul de rate stabilit cu acel comerciant
❷ Prin programul nostru de Rate Oriunde 🤩 poți transforma în rate orice cumpărătură de peste 500 de lei.
Cum funcționează mai exact programul Rate Oriunde? Simplu și ușor 😊:
➤ Cumperi de minim 500 lei;
➤ După decontarea tranzacției, îți trimitem un SMS prin care te informăm că poți împărți suma plătită în 3 Rate fără Dobândă sau în 4–36 de Rate Ușoare, cu numai 1% dobândă pe lună;
➤ Răspunzi la SMS în 3 zile de când îl primești cu numărul de rate preferat;
➤ Primești un SMS în care te informăm că am preluat solicitarea și ne ocupăm de soluționarea ei;
➤ Îți trimitem un ultim mesaj cu valoarea ratei;
➤ Pe următorul extras vei vedea anularea tranzacției cu plata integrală și prima rată din cumpărătura efectuată.
Ultima actualizare