Cum pot primi extrase de cont cu privire la investițiile mele?
Ai mai multe variante, în funcție de cum îți e mai simplu:
Dacă ești persoană fizică rezidentă și ai aplicația BT Pay➭ accesează tab-ul Investiții ➭ Fonduri de investiții ➭ Selectează fondul ➭ Istoric tranzacții fond ➭ Extras cont de investiție
Dacă ești persoană juridică și ai aplicația BT Go ➭ accesează meniul Investiții ➭ Selectează fondul ➭ Extras de cont
Dacă ești investitor, adică dacă ai o investiție făcută prin platforma Cont Online disponibilă pe website-ul www.btassetmanagement.ro . Primești gratuit un utilizator și o parolă pentru a putea consulta soldul. În cazul în care nu ai primit detaliile, scrie-ne la btam@btam.ro și te ajutăm:
- Sună-ne la 021 91 28.
- Trimite-ne un e-mail la btam@btam.ro;
- Vizitează oricare dintre unitățile noastre;
Ultima actualizare


