Ai ajuns la finalul rezultatelor

Nu s-au gasit rezultate

Doar pentru clienții BT

Cum pot primi extrase de cont cu privire la investițiile mele?

Ai mai multe posibilități de a a afla situația contului tău: 

⠀Dacă ai serviciul nostru de Internet Banking și ești persoană fizică rezidentă loghează-te în BT24 și accesează meniul Fonduri de investiții;

⠀Dacă ești investitor printr-un cont online. Primești gratuit un utilizator și o parolă pentru a putea consulta soldul. În cazul în care nu ai primit detaliile, scrie-ne la btam@btam.ro și te ajutăm;

⠀Vizitează oricare dintre unitățile noastre;

⠀Trimite-ne un e-mail la btam@btam.ro;

⠀Sună-ne la 0264 301 036*.


* Accesând pagina „Call Center, poți vedea în timp real:

⠀câți clienți discută deja telefonic cu colegii noștri;  

⠀câte persoane ne-au sunat și așteaptă să fie preluați; 

⠀care este timpul mediu de așteptare pentru a intra în legătură cu noi.

Ultima actualizare
  • Ti-a fost util raspunsul?
  • Cum putem îmbunătăți răspunsul?

    Ne pare rău că acest răspuns nu a fost util pentru tine. Ajută-ne să îl îmbunătățim

    0/500