Ai ajuns la finalul rezultatelor

Nu s-au gasit rezultate

Doar pentru clienții BT

Nu îmi pot seta parola, nu îmi apare butonul „Confirmă”. Ce pot face?

➤⠀Dacă ai inițiat plata online de pe computer, încearcă să folosești alt browser;

➤⠀Dacă ai inițiat plata online de pe telefon, încearcă să folosești computerul pentru setarea parolei unice. 😊  

In functie de browserul de pe care faci plata, daca intampini eroare la setarea/resetarea/schimbarea parolei urmeaza pasii urmatori:
Pentru Chrome: La settings/privacy and security/cookies and other data/ sa fie bifat “allow all cookies”;
Pentru Edge: intra in setarile de browser Privacy, search and services/traking prevention/sa fie selectat “Basic” iar la Cookies and site permisions sa NU fie selectat “block third party cookies”.
Pentru Safari: intra in Preferences si asigura-te ca NU sunt bifate optinile "block all cookies" si "prevent cross site tracking”. 

Ultima actualizare
  • Ti-a fost util raspunsul?
  • Cum putem îmbunătăți răspunsul?

    Ne pare rău că acest răspuns nu a fost util pentru tine. Ajută-ne să îl îmbunătățim

    0/500