Ai ajuns la finalul rezultatelor
Nu s-au gasit rezultate
Doar pentru clienții BT

Mi-am uitat ID-ul/parola din NeoBT/BT24 și nu pot activa BT Go. Ce fac?

Stai liniștit, se întâmplă!
Avem mai multe soluții simple prin care îți poți recupera accesul:

Pentru NeoBT:

  1. Accesează Ino for NEO și urmează pașii indicați.
  2. Verifică documentul de pe email sau cel fizic, primit la activarea serviciului – acolo găsești ID-ul de logare.
  3. Vizitează orice unitate BT cu un act de identitate valabil.
  4. Sună-ne la 0264 303 333 și te vom ajuta cu plăcere.

Pentru BT24: 

  1. Dacă nu mai știi ID-ul de logare, îl poți verifica în aplicația BT24 (mergi la Acasă -> Opțiuni rapide -> ID-ul meu de acces în BT24) sau în documentul din email sau documentul primit la activarea serviciului – acesta nu se schimbă.
  2. Dacă ai uitat parola, intră aici și urmează pașii de resetare parola BT Go
  3. Vizitează orice unitate BT cu un act de identitate valabil.
  4. Sună-ne la 0264 303 333 și te vom ajuta cu plăcere.

Important: Suntem în plin proces de migrare către BT Go, așa că îți recomandăm să îți recuperezi credențialele cât mai curând, pentru a evita întreruperile în activitatea ta de zi cu zi.

Ultima actualizare
  • Ti-a fost util raspunsul?
  • Cum putem îmbunătăți răspunsul?

    Ne pare rău că acest răspuns nu a fost util pentru tine. Ajută-ne să îl îmbunătățim

    0/500