Mi-am uitat ID-ul/parola din NeoBT/BT24 și nu pot activa BT Go. Ce fac?
Stai liniștit, se întâmplă!
Avem mai multe soluții simple prin care îți poți recupera accesul:
Pentru NeoBT:
- Accesează Ino for NEO și urmează pașii indicați.
- Verifică documentul de pe email sau cel fizic, primit la activarea serviciului – acolo găsești ID-ul de logare.
- Vizitează orice unitate BT cu un act de identitate valabil.
- Sună-ne la 0264 303 333 și te vom ajuta cu plăcere.
Pentru BT24:
- Dacă nu mai știi ID-ul de logare, îl poți verifica în aplicația BT24 (mergi la Acasă -> Opțiuni rapide -> ID-ul meu de acces în BT24) sau în documentul din email sau documentul primit la activarea serviciului – acesta nu se schimbă.
- Dacă ai uitat parola, intră aici și urmează pașii de resetare parola BT Go
- Vizitează orice unitate BT cu un act de identitate valabil.
- Sună-ne la 0264 303 333 și te vom ajuta cu plăcere.
Important: Suntem în plin proces de migrare către BT Go, așa că îți recomandăm să îți recuperezi credențialele cât mai curând, pentru a evita întreruperile în activitatea ta de zi cu zi.
Ultima actualizare