Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

App Store

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

App Store

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

App Store

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

App Store

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

App Store

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

App Store
Termenii și condiții

Disclaimer

AI Search este un proiect pilot - în varianta beta - care folosește tehnologia GPT-4o pentru a simplifica procesul de căutare și înțelegere a produselor bancare.

AI Search este antrenat să răspundă unor întrebări care au legătură exclusiv cu produsele bancare oferite de BT, însă în anumite situații și în funcție de întrebările adresate, este posibil să răspundă și la întrebări generale. Raspunsurile oferite sunt generate automat si trebuie sa fie utilizate doar in scop informativ. Serviciul poate oferi uneori conținut inexact sau potențial ofensator, care nu reprezintă punctul de vedere al Bancii Transilvania. Sunteți singurul responsabil pentru utilizarea conținutului generat de acest serviciu în orice mod. Nu vă bazați pe acest serviciu pentru sfaturi financiare, juridice sau alte sfaturi profesionale si nu introduceți în acesta date cu caracter personal sau alte informații confidențiale.

Utilizarea AI Search presupune acceptarea Termenilor și condițiilor.

Accesul și utilizarea serviciului implică acceptarea fără rezerve a acestor termeni și condiții. Dacă nu sunteți de acord cu acestea, vă rugăm să nu utilizați acest serviciu. Prin acceptarea termenilor și condițiilor pentru a folosi acest serviciu furnizat algoritmic de un model de inteligență artificială, va asumați întreg riscul în ceea ce privește calitatea, siguranța și performanța acestui serviciu.

Banca Transilvania nu furnizează nicio garanție în legătură cu răspunsurile oferite de acest serviciu.

AI Search furnizează răspunsuri algoritmic și acestea pot conține uneori informații inexacte sau limbaj potențial ofensator. Aceste informații nu exprimă poziția Băncii Transilvania și nu pot angaja responsabilitatea Băncii pentru conținutul oferit.

AI Search nu oferă răspunsuri la întrebări personalizate, astfel încât prin utilizarea acestuia va obligați să nu furnizați și să nu introduceți în mesajele/întrebările transmise niciun fel de date cu caracter personal sau alte informații confidențiale. În cazul nerespectării acestei obligații, prin inserarea unor date personale/informații confidențiale în cadrul AI Search, va exprimați consimțământul pentru prelucrarea acestora în vederea oferirii serviciului (răspunsurilor la întrebările pe care le adresați), precum și pentru îmbunătățirea modelului algoritmic al robotului de către dezvoltatorul acestuia.

Orice informație furnizată de către utilizatori în timpul interacțiunii cu AI Search va fi tratată în mod confidențial, fiind dezvăluită doar unor destinatari care au dreptul și nevoia de a o cunoaște.

Conținutul oferit de AI Search are doar scop informativ.

Utilizatorii sunt responsabili pentru întrebările și mesajele adresate în cadrul utilizării AI Search. Orice abuz sau limbaj neadecvat poate duce la întreruperea interacțiunii.

AI Search nu oferă sfaturi financiare, juridice sau profesionale și nu înlocuiește consultarea unor experți umani sau profesioniști specializați în domeniul respectiv. Utilizatorii nu trebuie să se bazeze pe informațiile furnizate de către AI Search pentru luarea deciziilor.

Banca își rezervă dreptul de a întrerupe serviciul AI Search în orice moment, fără o notificare prealabilă.

Termenii și condițiile pot fi revizuite/ actualizate în orice moment.

Cum solicit o despăgubire dacă am o asigurare de credit ipotecar?

Urmând cei 3 pași de mai jos. 😉

Pasul 1:

Înainte de a solicita o despăgubire, te rugăm să te asiguri că:

• solicitarea ta este efectuată în termen de 120 de zile lucrătoare de la data producerii evenimentului asigurat;

• contractul (certificatul) de asigurare este sau a fost în vigoare la data producerii evenimentului;

• evenimentul pentru care soliciți despăgubirea este acoperit de contractul de asigurare;

• evenimentul nu este exclus de la plata despăgubirii. Excluderile pentru fiecare beneficiu sunt prezentate în Termenii și condițiile de asigurare;

• evenimentul nu reprezintă o condiție pre-existentă (o boală sau vătămare corporală ca urmare a unui accident, sau o consecință a unei boli sau vătămări corporale ca urmare a unui accident, sau altă condiție medicală a beneficiarului asigurat, manifestată și diagnosticată ca atare de un medic sau pentru care s-au acordat îngrijiri medicale, înainte de data de intrare în vigoare a asigurării).

Pasul 2:

Completează solicitarea de despăgubire și trimite-o către noi împreună cu documentele necesare (menționate mai jos).

• Poți completa solicitarea de despăgubire online, utilizând aplicația e-Claims, disponibilă pe www.metropolitanlife.ro, secțiunea Despăgubiri și atașând online documentele necesare în funcție de eveniment sau

• Poți completa utilizând formularul Cerere de despăgubire, atașat în acest Ghid;

Cea mai simplă și rapidă metodă de transmitere este aplicația online e-Claims disponibilă pe www.metropolitanlife.ro secțiunea Despăgubiri.

Pasul 3:

Trimite solicitarea de despăgubire și documentele prin:

• aplicația online e-Claims, dacă ai ales această metodă pentru completarea solicitării sau

• prin e-mail la despagubiri@metropolitanlife.ro sau

• adresa poștală: Europe House, B-dul Lascăr Catargiu, nr. 47 - 53, et. 4, cod 010665, sector 1, București, România, dacă ai optat pentru completarea Cererii de despăgubire în scris.

Ultima actualizare
  • Ti-a fost util raspunsul?