Ai ajuns la finalul rezultatelor

Nu s-au gasit rezultate

Doar pentru clienții BT

Cum setez parola unică?

Dacă nu ai cardul înrolat în 3D Secure BT Pay, în cadrul primei plăți online pe care o faci în ianuarie 2021 și care necesită confirmare, după ce accesezi butonul Plătește, vei fi direcționat într-o pagină unde ți se va cere parola primită prin SMS, pe care o vei primi pe numărul de telefon din sistemul băncii ca până acum. 😊

După accesarea butonului Confirmă vei fi direcționat în pagina unde trebuie să introduci parola unică.


Parola o poți seta accesând opțiunea Setează parola. Ai 2 opțiuni de a o seta:

⠀E-mail: introduci adresa de e-mail și vei primi un cod pe care îl introduci în pagina de setare;

⠀Prin introducerea unui secret pentru setarea parolei (de ex: numele mamei înainte de căsătorie).


Ulterior îți poți defini parola. Aceasta trebuie să conțină minim 8 caractere, o literă mică, o literă mare și cel puțin un caracter special sau o cifră.

Ai 5 minute la dispoziție să setezi parola și să confirmi plata online. După setarea parolei, te reîntorci în pagina de plată și o reintroduci.

❗⠀Trebuie să reții această parolă, o vei folosi în viitor. 😁

Dacă vrei să confirmi plățile online și mai ușor și mai repede, e bine să știi că autorizarea tranzacțiilor online prin BT Pay e sigură și foarte la îndemână.

Confirmarea plății o poți face direct din app cu amprenta, FaceID sau metoda de deblocare a telefonului. Când plătești online, primești instant notificare pe telefon și confirmi tranzacția într-o secundă. Așa uiți de parole! 🤩

Ultima actualizare
  • Ti-a fost util raspunsul?
  • Cum putem îmbunătăți răspunsul?

    Ne pare rău că acest răspuns nu a fost util pentru tine. Ajută-ne să îl îmbunătățim

    0/500