DOAR PENTRU CLIENTII BT

Cum se poate anula o plata efectuata prin internet banking si deja procesata?

Autor: Banca Transilvania

Ei bine, acest lucru depinde in prealabil de tipul beneficiarului platii. Sunt doua cazuri in care te poti afla: 

⠀daca este o tranzactie de la noi catre alta banca, poti recupera banii doar daca fondurile nu au fost inca receptionate de banca beneficiara;

⠀daca beneficiarul platii are cont la noi, recuperarea banilor se poate face doar cu acordul in scris al acestuia. 


Pentru a initia aceasta procedura, suna-i linistit pe colegii nostri din Call Center-ul BT24*, la 0801 010128; 0264 308028 sau *8028. Sunt pregatiti sa te ajute cat de repede pot!  😊


* Accesand pagina „Call Center, poti vedea in timp real:

⠀cati clienti discuta deja telefonic cu colegii nostri;  

⠀cate persoane ne-au sunat si asteapta sa fie preluati; 

⠀care este timpul mediu de asteptare pentru a intra in legatura cu noi.

Ti-a fost util raspunsul?
129
76
Raspuns cu de Banca Transilvania

Tags