Ai ajuns la finalul rezultatelor
Nu s-au gasit rezultate
Doar pentru clienții BT

Cum pot să resetez parola la BT24 Internet Banking?

Modalitatile prin care clientii persoane juridice pot reseta parola BT24 Internet Banking sunt:

  • in unitatea BT se genereaza o noua parola si utilizatorul primeste documentul Borderou predare-primire
  • din Mobile Banking BT24 dupa logare accesezi: “Mai mult” -> “Schimb parola BT24” -> defineste o noua parola si inca o data de siguranta
  • din aplicatia BT Go, accesezi optiunea “Reseteaza parola”, utilizatorul client persoana juridica este redirectionat in chatbotul INO. Parcurgi
  • fluxul si identificarea (cu BT Pay sau liveness) si apoi vei primi o parola temporara prin SMS. Un utilizator BT24 client persoana juridica care nu beneficiaza inca de produsul BT Go poate reseta parola BT24 prin accesarea aplicatiei BT Go (chiar daca nu este utilizator si de BT Go).
  • prin Call Center (daca sunt indeplinite criteriile de siguranta) sau prin imputernicirea prin procura a unei persoane de incredere pentru a solicita resetarea parolei pentru tine, dintr-o unitate BT.
Ultima actualizare
  • Ti-a fost util raspunsul?
  • Cum putem îmbunătăți răspunsul?

    Ne pare rău că acest răspuns nu a fost util pentru tine. Ajută-ne să îl îmbunătățim

    0/500