DOAR PENTRU CLIENTII BT

Cum pot sa dezactivez optiunea de BT24 Mobile Banking?

Autor: Banca Transilvania

Noi iti recomandam sa pastrezi aplicatia BT24 Mobile Banking

De ce?!  🤨

Pentru acele multe operatiuni pe care le poti face chiar de acasa. foarte simplu si rapid, prin intermediul acesteia.  😃

Daca totusi vrei sa o dezactivezi, poti face acest lucru astfel:  

⠀Direct din platforma BT24 Internet Banking, din mesageria securizata* care poate fi regasita in aplicatie:

⠀Pe mobil  meniul „Mesaje”  sectiunea „Intreb BT unde poti solicita acest lucru in scris;

⠀Pe PC la Casuta de mesaje (e in partea dreapta a ecranului) unde, la fel ca si mai sus, trebuie sa soliciti in scris acest lucru.

⠀Telefonic la: 0264 308 080* (apelabil din orice retea nationala, fixa sau mobila);

⠀De la orice unitate BT, cu cel putin 30 de zile inaintea datei solicitate pentru restrictionarea accesului.


Dezactivarea serviciului prin mesageria securizata BT24 sau telefonic (prin Call Center) sunt disponibile exclusiv clientilor de tip persoane fizice. Accesand pagina „Call Center, poti vedea in timp real:

⠀cati clienti discuta deja telefonic cu colegii nostri;  

⠀cate persoane ne-au sunat si asteapta sa fie preluati; 

⠀care este timpul mediu de asteptare pentru a intra in legatura cu noi.

Ti-a fost util raspunsul?
55
22
Raspuns cu de Banca Transilvania

Tags