Ai ajuns la finalul rezultatelor

Nu s-au gasit rezultate

Doar pentru clienții BT

Cum plătesc facturile din NeoBT Mobile Banking?

În câțiva pași simpli. ✌️

⠀Intră în meniul „Plăți și selectează „Plătesc utilitățile”.

⠀Dacă ai factura la îndemână, selectează „Am cod de bare și scanează-l. N-o mai găsești? Nicio problemă. Alege opțiunea „Nu am cod de bare”.

⠀Să zicem că nu ai cod de bare. Pentru început, alege contul din care plătești.

⠀Apoi spune-ne către cine faci plata. Apă, electricitate sau servicii de telefonie? Toate sunt presetate.
Tip: Fii atent la ce agenție a respectivei companii faci plata. Nu vrei să plătești utilitățile în județul Cluj, dacă tu ești din Ilfov, nu-i așa?

⠀Mai ai câteva câmpuri de completat:

  • Suma de plată
  • Cod client –  codul de abonat regăsit pe factura de utilități
  • Numărul facturii – ca să te asiguri că nu plătești de două ori aceeași factură

Ar mai fi ceva. Vrei să faci plata asta o singură dată sau de fiecare dată?
Dacă alegi „recurentă”, setezi „periodicitatea plății (zilnică ➡️ anuală), data de început și ultima plată ești gata! Te-ai mai scăpat de o grijă.
Tap pe „Merg mai departe”.

⠀Mai aruncă o privire, just to be sure! Dacă ești gata să aprobi tranzacția, tap „Confirm”.

⠀Totul este în ordine! Factura ta a fost plătită. 😄

⠀Faci această plată în mod constant? Atunci tap „Salvez plata” și vei plăti facturile și mai rapid în viitor.

Ultima actualizare
  • Ti-a fost util raspunsul?
  • Cum putem îmbunătăți răspunsul?

    Ne pare rău că acest răspuns nu a fost util pentru tine. Ajută-ne să îl îmbunătățim

    0/500