DOAR PENTRU CLIENTII BT
Cum plătesc facturile din NeoBT Mobile Banking?
În câțiva pași simpli. ✌️
❶⠀Intră în meniul „Plăți” și selectează „Plătesc utilitățile”.
❷⠀Dacă ai factura la îndemână, selectează „Am cod de bare” și scanează-l. N-o mai găsești? Nicio problemă. Alege opțiunea „Nu am cod de bare”.
❸⠀Să zicem că nu ai cod de bare. Pentru început, alege contul din care plătești.
❹⠀Apoi spune-ne către cine faci plata. Apă, electricitate sau servicii de telefonie? Toate sunt presetate.
Tip: Fii atent la ce agenție a respectivei companii faci plata. Nu vrei să plătești utilitățile în județul Cluj, dacă tu ești din Ilfov, nu-i așa?
❺⠀Mai ai câteva câmpuri de completat:
- Suma de plată
- Cod client – codul de abonat regăsit pe factura de utilități
- Numărul facturii – ca să te asiguri că nu plătești de două ori aceeași factură
Ar mai fi ceva. Vrei să faci plata asta o singură dată sau de fiecare dată?
Dacă alegi „recurentă”, setezi „periodicitatea” plății (zilnică ➡️ anuală), data de început și ultima plată ești gata! Te-ai mai scăpat de o grijă.
Tap pe „Merg mai departe”.
❻⠀Mai aruncă o privire, just to be sure! Dacă ești gata să aprobi tranzacția, tap „Confirm”.
❼⠀Totul este în ordine! Factura ta a fost plătită. 😄
❽⠀Faci această plată în mod constant? Atunci tap „Salvez plata” și vei plăti facturile și mai rapid în viitor.
-
Ultima actualizare
12.09.2022