Cum îmi activez BT Go dacă nu sunt utilizator BT24?
Datele necesare pentru acces în aplicația BT Go sunt ID-ul de logare și parola de logare primite pe email la deschiderea contului bancar.
Pentru activarea aplicației BT Go pe web ai nevoie de Google Chrome (versiune min. 68) și de un smartphone.
Pașii pe care trebuie să îi urmezi sunt:
❶⠀Introduci ID-ul de logare și parola pe care le-ai primit pe email la deschiderea contului
❷⠀Generezi codul QR
❸⠀Descarci aplicația BT Go (din App Store – dacă ai iOS sau din Google Play/Magazin Play – dacă ai Android )
❹⠀Scanezi codul QR cu telefonul mobil prin apăsarea butonului „Scanează codul QR”
❺⠀Îți alegi o nouă parolă
❻⠀Introduci codul de securitate primit
❼⠀Parcurgi „Politica de confidențialitate” și „Termeni și condiții”
❽⠀După afișarea mesajului de succes atât pe aplicația mobile cât și pe platforma web îți poți seta modalitatea de autentificare în aplicație (touch/face ID) în funcție de biometria telefonului pe care îl folosești.
Pentru fiecare logare pe platforma web vei avea nevoie de aplicația activată pe telefonul mobil.
Pentru activarea aplicației BT Go folosind doar smartphone-ul, trebuie să urmezi pașii următori:
❶⠀Descarci aplicație BT Go din App Store dacă ai iOS sau din Google Play/Magazin Play dacă ai Android
❷⠀Introduci ID-ul de logare și parola pe care le-ai primit pe email la deschiderea contului
❸⠀Introduci codul de securitate primit
❹⠀Parcurgi „Politica de confidențialitate” și „Termeni și condiții”
❺⠀Setezi codul PIN
❻⠀După afișarea mesajului de succes îți poți seta modalitatea de autentificare în aplicație (touch/face ID) în funcție de biometria telefonului pe care îl folosești