Ai ajuns la finalul rezultatelor

Nu s-au gasit rezultate

Doar pentru clienții BT

Cum îmi activez BT Go dacă nu sunt utilizator BT24?

Pentru a accesa BT Go ai nevoie de ID-ul de logare și parola pe care le-ai primit la activarea opțiunii de Internet Banking. ID-ul îl găsești pe formularul primit când ai deschis contul - în format fizic dacă ai fost în unitate, sau pe e-mail dacă ai deschis contul online. Parola temporară ai primit-o prin SMS, pentru siguranța datelor tale.

Ți-am pregatit aici un tutorial scurt: https://www.youtube.com/watch?v=EX7gBzIheYw&pp=ygUFYnQgZ28%3D

Pași pe care trebuie să îi urmezi pentru a activa BT Go de pe telefon:

Descarcă pe smartphone aplicația BT Go (din App Store sau din Google Play/Magazin Play)

Introdu credențialele de Internet Banking

  1. Validează codul primit prin SMS
  2. Parcurge și acceptă termenii și condițiile
  3. Setează o nouă parolă sigură pentru contul tău
  4. Setează un PIN din 6 cifre pentru aplicația mobilă
  5. Activează autentificarea biometrică pentru mai multă siguranță
  6. Activează notificările că să fii mereu la curent.


Dacă vrei sa activezi BT Go de pe laptop:

  1. Accesează https://goapp.bancatransilvania.ro

Introdu credențialele de Internet Banking primite la deschiderea contului

Descarcă pe smartphone aplicația BT Go (din App Store sau din Google Play/Magazin Play)

Intră în aplicație și scanează codul QR cu telefonul mobil pe care vrei sa activezi BT Go

  1. Introdu credențialele de Internet Banking pe care le-ai folosit și pe web
  2. Validează codul primit prin SMS
  3. Setează un PIN din 6 cifre pentru aplicația mobilă
  4. Activează autentificarea biometrică pentru mai multă siguranță
  5. Activează notificările că să fii mereu la curent.
Ultima actualizare
  • Ti-a fost util raspunsul?
  • Cum putem îmbunătăți răspunsul?

    Ne pare rău că acest răspuns nu a fost util pentru tine. Ajută-ne să îl îmbunătățim

    0/500