DOAR PENTRU CLIENTII BT

Contul meu de BT24 Internet Banking a fost dezactivat deoarece am introdus parola greșit de prea multe ori. Se poate reactiva acest cont?

Reactivarea parolei contului tău de BT24 Internet Banking este pe cât de simplă, pe atât de rapidă. 😃

Iată ce trebuie să faci: 

⠀Accesezi pagina de logare a aplicației și selectezi opțiunea Mi-am uitat parola (e sub câmpurile „ID de logare” și „Parola / Token”);

⠀Completezi cele 4 câmpuri cu numele și prenumele tău, ID-ul de logare BT24*, CNP-ul tău și codul de securitate generat automat prin SMS;

⠀Primești o parolă temporară pe care te sfătuim să o introduci manual, nu cu copy / paste. Introdu noua parolă pentru contul tău și asta e tot!

* În cazul în care nu mai știi ID-ul tău de logare, ține minte că acesta este format din codul CIF, alături de 2 inițiale: 

⠀prima este a numelui tău de familie;

⠀iar următoarele sunt inițialele prenumelui tău.

Dacă tot nu reusești, te așteptăm în unitățile noastre pentru a rezolva această problemă. 🤗

Iar dacă nu ai timp să ajungi la noi, ne poți scrie pe chat, iar colegii noștri te vor ajuta în cel mai scurt timp. 😊

  • Ultima actualizare

    05.10.2022
Ti-a fost util raspunsul?
317
145