DOAR PENTRU CLIENTII BT

Contul meu de BT24 Internet Banking a fost dezactivat deoarece am introdus parola gresit de prea multe ori. Se poate reactiva acest cont?

Autor: Banca Transilvania

Reactivarea parolei contului tau de BT24 Internet Banking este pe cat de simpla, pe atat de rapida.  😃

Iata ce trebuie sa faci: 

⠀Accesezi pagina de logare a aplicatiei si selectezi optiunea Mi-am uitat parola (e sub campurile „ID de logare” si „Parola / Token”);

⠀Completezi cele 4 campuri cu numele si prenumele tau, ID-ul de logare BT24*, CNP-ul tau si codul de securitate generat automat prin SMS;

⠀Primesti o parola temporara pe care te sfatuim sa o introduci manual nu cu copy / paste. Introdu noua parola pentru contul tau si asta e tot!

* In cazul in care nu mai stii ID-ul tau de logare, tine minte ca acesta este format din codul CIF, alaturi de 2 initiale: 

⠀prima este a numelui tau de familie;

⠀iar urmatoarele sunt initialele prenumelui tau. 


Daca tot nu reusesti, te asteptam in unitatile noastre pentru a rezolva aceasta problema.  🤗

Iar daca nu ai timp sa ajungi la noi, ne poti suna la 0264 308 080  sau *8028, iar colegii nostri din Call Center** te vor ajuta in cel mai scurt timp.  😊


** Accesand pagina „Call Center, poti vedea in timp real:

⠀cati clienti discuta deja telefonic cu colegii nostri;  

⠀cate persoane ne-au sunat si asteapta sa fie preluati; 

⠀care este timpul mediu de asteptare pentru a intra in legatura cu noi.

Ti-a fost util raspunsul?
203
84
Raspuns cu de Banca Transilvania

Tags