Ai ajuns la finalul rezultatelor

Nu s-au gasit rezultate

Doar pentru clienții BT

Ce trebuie să fac dacă mi-am schimbat actul de identitate?

În primul rând, ar fi bine să ne anunți de schimbarea actului de identitate ca să poți face în continuare #banking fără nici o problemă! 😊 

Pentru a putea să îți oferim în continuare acces la produsele și serviciile băncii avem nevoie de datele noului tău act de identitate. 

Așa că, e important atât pentru noi, cât și pentru tine să ne asigurăm că datele pe care ni le transmiți sunt de actualitate. 🤓


Îți poți actualiza datelede contactsimplu și rapid. Ai 2 opțiuni:

 ❶Online acesând pagina dedicată actualizării datelor;

 ❷Fizic făcându-ne o vizită la oricare dintre agențiile BT. Ține minte însă că o să ai nevoie de actul tău de identitate! 😅 


 ❗ Bine de știut:

Este foarte important să îți actualizezi datele deoarece, în caz contrar, nu vei putea efectua nici o operațiune în sucursalele noastre. Partea bună, e ca această operațiune are comision 0, iar colegii noștri te vor ajuta numai decât!

⠀În cazul în care ți-ai schimbat numele și ai un card emis pe numele anterior, trebuie să ne predai cardul vechi și să ne ceri un card nou pe noul tău nume.

Ultima actualizare
  • Ti-a fost util raspunsul?
  • Cum putem îmbunătăți răspunsul?

    Ne pare rău că acest răspuns nu a fost util pentru tine. Ajută-ne să îl îmbunătățim

    0/500