DOAR PENTRU CLIENTII BT
Ce trebuie să fac dacă am contul poprit pentru a-mi debloca contul?
E bine să știi că poprirea se face automat pentru sumele din toate conturile bancare atât pentru cele existente, cât și pentru cele pe care le vei încasa. Unele sume (cota cuvenită din drepturile salariale sau pensie, alocații, burse, diurne, indemnizații cu destinație specială etc.) pot fi deblocate fie la cererea ta, fie la inițiativele băncii, după o analiză.
Dacă ai un card cu o linie de credit și suficiente sume pentru a plăti poprirea, poți să ceri plata popririi și deblocarea sumei. 😊
Poți să ceri plata popririi sau deblocarea contului în orice unitate BT, prin BT Visual Help sau îi poți suna pe colegii noștri din Call Center la 0264 308 028*, contact@btrl.ro.
* Accesând pagina „Call Center”, poți vedea în timp real:
➤⠀câți clienți discută deja telefonic cu colegii noștri;
➤⠀câte persoane ne-au sunat și așteaptă să fie preluați;
➤⠀care este timpul mediu de așteptare pentru a intra în legătură cu noi.
-
Ultima actualizare
28.03.2023