Ai ajuns la finalul rezultatelor
Nu s-au gasit rezultate
Doar pentru clienții BT

Ce fac dacă mi-am uitat ID-ul de logare în BT Go?

În cazul în care ți-ai uitat ID-ul de logare, tot ce trebuie să faci este să accesezi aplicația mobilă BT Go, Profil – ID de logare.
Dacă nu ai activată aplicația mobilă BT Go, poți verifica în aplicația BT24, mergi la Acasă -> Opțiuni rapide -> ID-ul meu de acces în BT24.

De asemenea poți verifica documentul din email sau documentul primit la activarea serviciului.

Poți accesa și Ino for Neo - el te va îndruma în identificarea ID-ului de logare. 

Ne poți vizita în orice unitate BT, dar să ai la tine actul de identitate, sau

Ne poți contacta la numărul din Pagina de Contact

Ultima actualizare
  • Ti-a fost util raspunsul?
  • Cum putem îmbunătăți răspunsul?

    Ne pare rău că acest răspuns nu a fost util pentru tine. Ajută-ne să îl îmbunătățim

    0/500