Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

App Store

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

App Store

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

App Store

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

App Store

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

App Store

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

App Store
Termenii și condiții

Disclaimer

AI Search este un proiect pilot - în varianta beta - care folosește tehnologia GPT-4o pentru a simplifica procesul de căutare și înțelegere a produselor bancare.

AI Search este antrenat să răspundă unor întrebări care au legătură exclusiv cu produsele bancare oferite de BT, însă în anumite situații și în funcție de întrebările adresate, este posibil să răspundă și la întrebări generale. Raspunsurile oferite sunt generate automat si trebuie sa fie utilizate doar in scop informativ. Serviciul poate oferi uneori conținut inexact sau potențial ofensator, care nu reprezintă punctul de vedere al Bancii Transilvania. Sunteți singurul responsabil pentru utilizarea conținutului generat de acest serviciu în orice mod. Nu vă bazați pe acest serviciu pentru sfaturi financiare, juridice sau alte sfaturi profesionale si nu introduceți în acesta date cu caracter personal sau alte informații confidențiale.

Utilizarea AI Search presupune acceptarea Termenilor și condițiilor.

Accesul și utilizarea serviciului implică acceptarea fără rezerve a acestor termeni și condiții. Dacă nu sunteți de acord cu acestea, vă rugăm să nu utilizați acest serviciu. Prin acceptarea termenilor și condițiilor pentru a folosi acest serviciu furnizat algoritmic de un model de inteligență artificială, va asumați întreg riscul în ceea ce privește calitatea, siguranța și performanța acestui serviciu.

Banca Transilvania nu furnizează nicio garanție în legătură cu răspunsurile oferite de acest serviciu.

AI Search furnizează răspunsuri algoritmic și acestea pot conține uneori informații inexacte sau limbaj potențial ofensator. Aceste informații nu exprimă poziția Băncii Transilvania și nu pot angaja responsabilitatea Băncii pentru conținutul oferit.

AI Search nu oferă răspunsuri la întrebări personalizate, astfel încât prin utilizarea acestuia va obligați să nu furnizați și să nu introduceți în mesajele/întrebările transmise niciun fel de date cu caracter personal sau alte informații confidențiale. În cazul nerespectării acestei obligații, prin inserarea unor date personale/informații confidențiale în cadrul AI Search, va exprimați consimțământul pentru prelucrarea acestora în vederea oferirii serviciului (răspunsurilor la întrebările pe care le adresați), precum și pentru îmbunătățirea modelului algoritmic al robotului de către dezvoltatorul acestuia.

Orice informație furnizată de către utilizatori în timpul interacțiunii cu AI Search va fi tratată în mod confidențial, fiind dezvăluită doar unor destinatari care au dreptul și nevoia de a o cunoaște.

Conținutul oferit de AI Search are doar scop informativ.

Utilizatorii sunt responsabili pentru întrebările și mesajele adresate în cadrul utilizării AI Search. Orice abuz sau limbaj neadecvat poate duce la întreruperea interacțiunii.

AI Search nu oferă sfaturi financiare, juridice sau profesionale și nu înlocuiește consultarea unor experți umani sau profesioniști specializați în domeniul respectiv. Utilizatorii nu trebuie să se bazeze pe informațiile furnizate de către AI Search pentru luarea deciziilor.

Banca își rezervă dreptul de a întrerupe serviciul AI Search în orice moment, fără o notificare prealabilă.

Termenii și condițiile pot fi revizuite/ actualizate în orice moment.

Doar pentru clienții BT

Care este suma maximă care se poate retrage pe zi de la ATM-urile BT și cât se poate retrage maximum la o operațiune?

Dacă folosești un card Visa Classic sau MasterCard Mondo, limita maximă de retragere este de 5.000 RON / zi, cu posibilitatea de majorare la 9.000 RON / zi. 😃


Poți modifica limita de tranzacționare foarte simplu:

⠀Prin aplicația BT Pay

deschizi aplicația și selectezi cardul pentru care vrei să faci modificarea;

apeși pe butonul Setări (e în colțul dreapta-sus ) și accesezi opțiunea Limite pentru tranzacții cu cardul;

aici selectezi limita, o modifici și confirmi.

⠀Din  BT Visual Help

sună la numărul 0264 308 000 și accesează link-ul primit prin SMS;

selectează opțiunea Modificare limite card din meniul principal și alege cardul dorit.

⠀Prin intermediul aplicației BT24 Mobile Banking

te loghezi în aplicație cu datele tale și mergi în meniul Finanțe”;

  în submeniul Carduri va trebui să selectezi cardul pentru care vrei să faci modificarea; 

apoi, vei avea opțiunea Vezi și modifică limite. Poți selecta limitele actuale ale cardului și să le modifici.

⠀Cu ajutorul aplicației BT24 Internet Banking

te loghezi în aplicație cu datele tale și mergi în meniul Carduri;

în submeniul Vizualizare card va fi nevoie să mergi în dreptul cardului pentru care vrei să faci modificarea;

apoi, trebuie să apeși în coloana Detalii pe prima opțiune (intitulată Vizualizare & modificare limită”).  Prin opțiunea din coloana Detalii poți modifica limitele cardului tău.

⠀În oricare din unitățile BT.


⠀Noile limite setate din aplicații sunt valabile 90 de zile. După această perioadă, limitele vor reveni la valorile inițiale și pot fi setate din nou.


Bine de știut:

Dacă ai făcut plăți la POS în ziua respectivă, mai poți retrage de la ATM doar diferența până la 9.000 RON. 🤑

Noi îți recomandăm să extragi în jur de 3.000 RON într-o singură tranzacție.

Este important să știi că nu se pot retrage bani în valută (euro, dolari etc.) de la ATM-urile disponibile în țară. Acest lucru este posibil doar la unitățile BT unde te așteptăm! 🤗

Ultima actualizare
  • Ti-a fost util raspunsul?