Ai ajuns la finalul rezultatelor

Nu s-au gasit rezultate

Doar pentru clienții BT

Mi-am schimbat telefonul în ultima vreme și nu mai pot să-mi instalez aplicația BT24 Mobile Banking pe Android. Ce trebuie să fac pentru a o accesa?

Pentru a rezolva această problemă, poți urma rapid unul din pașii de mai jos: 

⠀îți poti șterge celelalte device-uri pe care ai instalat aplicația. Din platforma de Internet Banking trebuie să intri în meniul Profilul meu”  secțiunea Gestionare dispozitive mobile”;

⠀mai poți șterge celelalte device-uri folosind Mobile Banking. Deschide aplicația și, după logare, accesează meniul Utile secțiunea Administrează dispozitivele tale”. 


În cazul în care ai nevoie și de puțin ajutor, ne poți scrie pe chat, iar noi te vom ajuta cât de repede putem. 🙂

Ultima actualizare
  • Ti-a fost util raspunsul?
  • Cum putem îmbunătăți răspunsul?

    Ne pare rău că acest răspuns nu a fost util pentru tine. Ajută-ne să îl îmbunătățim

    0/500