DOAR PENTRU CLIENTII BT

Mi-am schimbat telefonul in ultima vreme si nu mai pot sa-mi instalez aplicatia BT24 Mobile Banking pe Android. Ce trebuie sa fac pentru a o accesa?

Autor: Banca Transilvania

Pentru a rezolva aceasta problema, poti urma rapid unul din pasii de mai jos: 

⠀iti poti sterge celelalte device-uri pe care ai instalat aplicatia. Din platforma de Internet Banking trebuie sa intri in meniul Profilul meu”  sectiunea Gestionare dispozitive mobile”;

⠀mai poti sterge celelalte device-uri folosind Mobile Banking. Deschide aplicatia si, dupa logare, acceseaza meniul Utile sectiunea Administreaza dispozitivele tale”. 


In cazul in care ai nevoie si de putin ajutor, ne poti suna la 0264 308 080* iar noi te vom ajuta cat de repede putem.  🙂


* Accesand pagina „Call Center, poti vedea in timp real:

⠀cati clienti discuta deja telefonic cu colegii nostri;  

⠀cate persoane ne-au sunat si asteapta sa fie preluati; 

⠀care este timpul mediu de asteptare pentru a intra in legatura cu noi.

Ti-a fost util raspunsul?
89
32
Raspuns cu de Banca Transilvania

Tags