DOAR PENTRU CLIENTII BT
Sunt într-o țară străină, am pierdut cardul BT, l-am blocat, dar nu mă pot întoarce pentru a-mi face altul. Care este cea mai bună opțiune pentru a avea acces la banii din cont?
Nu te îngrijora! 😮 Ai mai multe soluții:
❶⠀În cazul în care ai BT Pay, BT24 Internet Banking sau Mobile Banking poți transfera banii într-un alt cont sau pe un alt card;
❷⠀Dacă ai o persoană împuternicită pe cont (care este în România) îți poate ridica banii din cont și îi poate depune într-un alt cont sau ți-i poate transfera prin serviciul Western Union;
❸⠀Poți cere prin e-mail la adresa contact@bancatransilvania.ro reemiterea și trimiterea în străinătate a cardului și a PIN-ului (prin SMS sau pe hârtie). Dacă alegi această modalitate, trebuie să trimiți la contact@bancatransilvania.ro o cerere în care să menționezi:
➤⠀datele de identificare;
➤⠀adresa din străinătate unde să fie trimis cardul și PIN-ul;
➤⠀numărul de telefon la care poți fi contactat;
➤⠀precum și faptul că ești de acord să suporți taxele de reemitere a cardului și de trimitere a acestuia prin curier în străinătate.
❗⠀Cererea trebuie să aibă semnătura ta olografa, adică să o semnezi „de mână”. 📝
❹⠀Dacă poți ajunge la sucursala noastră din Roma poți cere reemiterea cardului.
-
Ultima actualizare
08.08.2022