Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

App Store

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

App Store

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

App Store

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

App Store

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

App Store

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

App Store

DOAR PENTRU CLIENTII BT

Unde mă adresez pentru a primi extras de cont la un cont de tip depozit?

Unde vrei tu! Alege-o pe cea mai utilă pentru tine.

Noi îți punem mai multe opțiuni la dispoziție:

⠀Aplicațiile BT24 Internet Banking sau Mobile Banking. Pentru depozitele la 1, 3, 6 sau 12 luni îți poți genera singur extrasul de cont;

⠀Dacă îți este mai ușor, poți opta să primești extrasul prin e-mail. Pentru activarea acestei opțiuni ne poți contacta prin colegii noștri de la Call Center* la 0264 308 028;

⠀La oricare dintre unitățile BT pentru a obține un extas de cont.


* Accesând pagina „Call Center, poți vedea în timp real:

⠀câți clienți discută deja telefonic cu colegii noștri;  

⠀câte persoane ne-au sunat și așteaptă să fie preluați; 

⠀care este timpul mediu de așteptare pentru a intra în legătură cu noi.

  • Ultima actualizare

    15.09.2022
Ti-a fost util raspunsul?
66
44