DOAR PENTRU CLIENTII BT
Unde mă adresez pentru a primi extras de cont la un cont de tip depozit?
Unde vrei tu! Alege-o pe cea mai utilă pentru tine.
Noi îți punem mai multe opțiuni la dispoziție:
❶⠀Aplicațiile BT24 Internet Banking sau Mobile Banking. Pentru depozitele la 1, 3, 6 sau 12 luni îți poți genera singur extrasul de cont;
❷⠀Dacă îți este mai ușor, poți opta să primești extrasul prin e-mail. Pentru activarea acestei opțiuni ne poți contacta prin colegii noștri de la Call Center* la 0264 308 028;
❸⠀La oricare dintre unitățile BT pentru a obține un extas de cont.
* Accesând pagina „Call Center”, poți vedea în timp real:
➤⠀câți clienți discută deja telefonic cu colegii noștri;
➤⠀câte persoane ne-au sunat și așteaptă să fie preluați;
➤⠀care este timpul mediu de așteptare pentru a intra în legătură cu noi.
-
Ultima actualizare
15.09.2022