Plata
30 întrebări și răspunsuri
Doar pentru clienții BT
Cum pot să îmi modific limitele de tranzacționare ale cardului?
Doar pentru clienții BT
Ce comisioane percepeți pentru plățile și încasările din contul meu?
Doar pentru clienții BT
Cum pot să plătesc online cu cardul? Sunt limitate tranzacțiile pe internet?
Doar pentru clienții BT
Cum se poate anula o plată efectuată prin internet banking și deja procesată?
Doar pentru clienții BT
În cât timp ajung banii la destinație, dacă fac o plată în regim de urgență?
Ce este un POS?
Doar pentru clienții BT
De ce date am nevoie ca să fac plata facturii de energie electrică la ATM?
Ce înseamnă „tranzacții nedecontate” pe extrasul de cont?
Doar pentru clienții BT
Ce trebuie să fac dacă am introdus codul PIN de câteva ori și nu mai pot plăti nici pe internet?
Cum pot vedea sau șterge o plată recurentă din BT Pay?
Doar pentru clienții BT
În cazul plăților valutare, unde completez detaliile de plată care se vor transmite mai departe în mesajul Swift?
Doar pentru clienții BT