DOAR PENTRU CLIENTII BT

Cum trimit bani prin aplicația BT Pay?

Autor: Banca Transilvania

Poți transfera bani prin BT Pay către un alt client BT persoană fizică, parcurgând următorii pași:

⠀Alegi „Transferă Bani” din app;

⠀Selectezi persoana căreia vrei să îi trimiți bani, din agenda telefonului tău;

⠀Introduci suma de bani de trimis și detaliile tranzacției;

⠀Îți dai acordul și confirmi operațiunea și comisionul;

⠀Introduci metoda de deblocare a telefonului ca să autorizezi tranzacția și asta e tot!


Dacă vrei să afli cum poți trimite bani unui non-client BT persoană fizică, vezi și „Cum transfer bani către un cont IBAN prin BT Pay?". Ți-am explicat și acolo pașii. 😊

Beneficiarul:

E notificat printr-un SMS cu privire la suma în așteptare la încasare. SMS-ul se transmite la numărul de telefon selectat de tine. SMS-ul conține un link care:

Dacă beneficiarul folosește la rândul său BT Pay (aplicația fiind instalată pe dispozitivul cu numărul de telefon pe care a primit SMS-ul), va deschide transferul în meniul aplicației.

Utilizatorul poate vizualiza detaliile de tranzacție direct în ecranul dedicat;

Dacă beneficiarul nu folosește BT Pay (și prin urmare aplicația nu e instalată pe telefon), link-ul primit prin SMS îl direcționează către Google Play, App Store sau Huawei AppGallery, de unde își poate descărca aplicația.

Odată ce aplicația e instalată și utilizatorul înregistrat/cardurile înrolate, accesarea link-ului va deschide operațiunea de transfer și beneficiarul va vedea detaliile de tranzacție.

Beneficiarul poate: 

Să accepte operațiunea, caz în care se realizează tranzacția bancară (încasarea). În acest caz, utilizatorul va alege cardul pe care vrea să încaseze suma de bani;

Să lase transferul să expire.


Inițiatorul:

În calitate de inițiator al operațiunii (plătitor) vei fi înștiințat printr-o notificare primită pe telefonul de pe care ai inițiat operațiunea:

În cazul în care beneficiarul nu își instalează aplicația cu succes sau nu este client BT (care poate beneficia și folosi BT Pay), operațiunea de plată nu se onorează, transferul expirând în 48h, moment în care banii sunt returnați în contul tău;

În cazul în care vrei să anulezi tranzacția, poți face asta înainte ca beneficiarul tranzacției să o accepte.

Ti-a fost util raspunsul?
457
215