Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

App Store

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

App Store

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

App Store

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

App Store

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

App Store

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

App Store

DOAR PENTRU CLIENTII BT

Cum procedez pentru a primi alocația copilului în contul meu?

Super simplu! 😃 

Pentru a primi alocația copilului în contul pe care îl ai la noi, îți trebuie un extras de cont și acolo este afișat IBAN-ul contului curent.  


În principiu, ai 4 opțiuni prin care poți genera un extras de cont:

⠀Din aplicațiile BT24 sau Neo;

⠀Din BT Visual Help;

⠀Mergi în orice unitate BT;

⠀Suni în Call Center (0264 308 028)* și îl primești pe e-mail.


Cu acest extras, mai trebuie apoi să mergi la „Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului” pentru a depune o cerere de virare a alocației în contul specificat. Și asta-i tot! 😉


* Accesând pagina „Call Center, poți vedea în timp real:

⠀câți clienți discută deja telefonic cu colegii noștri;  

⠀câte persoane ne-au sunat și așteaptă să fie preluați; 

⠀care este timpul mediu de așteptare pentru a intra în legătură cu noi.

  • Ultima actualizare

    16.08.2022
Ti-a fost util raspunsul?
1672
179