DOAR PENTRU CLIENTII BT
Cum procedez pentru a primi alocația copilului în contul meu?
Super simplu! 😃
Pentru a primi alocația copilului în contul pe care îl ai la noi, îți trebuie un extras de cont și acolo este afișat IBAN-ul contului curent.
În principiu, ai 4 opțiuni prin care poți genera un extras de cont:
❶⠀Din aplicațiile BT24 sau Neo;
❷⠀Din BT Visual Help;
❸⠀Mergi în orice unitate BT;
❹⠀Suni în Call Center (0264 308 028)* și îl primești pe e-mail.
Cu acest extras, mai trebuie apoi să mergi la „Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului” pentru a depune o cerere de virare a alocației în contul specificat. Și asta-i tot! 😉
* Accesând pagina „Call Center”, poți vedea în timp real:
➤⠀câți clienți discută deja telefonic cu colegii noștri;
➤⠀câte persoane ne-au sunat și așteaptă să fie preluați;
➤⠀care este timpul mediu de așteptare pentru a intra în legătură cu noi.
-
Ultima actualizare
16.08.2022