Ai ajuns la finalul rezultatelor

Nu s-au gasit rezultate

Doar pentru clienții BT

Cum pot anula o tranzacție?

În cazul în care ai făcut o plată și dorești să îți recuperezi banii este nevoie să inițiezi un refuz la plată. 

Poți contesta o tranzacție prin BT Visual Help urmând pașii de mai jos:

⠀Apelezi numărul de telefon 0264 308 000 și accesezi link-ul primit prin SMS;

⠀Accesezi opțiunea Contestare tranzacții și a etapelor indicate pentru finalizare.

Această solicitare mai poate fi făcută fie în call center, la numerele de telefon 0264 308 028* sau *8028*, fie în orice unitate BT. 🙂


* Accesând pagina „Call Center, poți vedea în timp real:

⠀câți clienți discută deja telefonic cu colegii noștri;  

⠀câte persoane ne-au sunat și așteaptă să fie preluați; 

⠀care este timpul mediu de așteptare pentru a intra în legătură cu noi.

Ultima actualizare
  • Ti-a fost util raspunsul?
  • Cum putem îmbunătăți răspunsul?

    Ne pare rău că acest răspuns nu a fost util pentru tine. Ajută-ne să îl îmbunătățim

    0/500