DOAR PENTRU CLIENTII BT

Cum inrolez un card non-BT in aplicatia BT Pay?

Autor: Banca Transilvania

Optiunea de adaugare card non-BT este disponibila doar in cazul in care ai fost identificat ca fiind client al bancii (in baza numarului de telefon alocat unei retele din Romania, Italia sau Elvetia si a datei de nastere) si ai minim un card BT adaugat in BT Pay.  🤷

Cardurile non-BT sunt carduri emise de alte institutii financiare din Romania, sub sigla Visa, Mastercard sau Maestro, inrolate in serviciul 3D Secure.


Bun, bun. Si cum fac?  😅
Selectand simbolul din dreapta sus cu +, vei alege optiunea Adauga card / Adauga un card de alta banca si introduci urmatoarele date: numarul cardului, numele si prenumele titularului (asa cum apar pe card), data expirarii cardului si codul CVV (codul din 3 cifre de pe verso-ul cardului) si apesi pe "Adauga cardul".

Autentificarea operatiunii de card non-BT prin serviciul 3D Secure este aplicata de institutia emitenta a cardului.

Ulterior inrolarii cardului non-BT in BT Pay, ai posibilitatea de a accesa optiunea Open Banking, care iti permite, timp de 90 de zile, vizualizarea informatiilor financiare de la alte institutii financiare la care ai deschise conturi. Ulterior acestei perioade, poti reautoriza accesarea datelor pe o perioada similara.  😃

⠀Important de tinut minte: Trebuie sa ai un card activ BT inrolat in BT Pay pentru a putea inrola carduri non-BT. Iar daca iti stergi aplicatia si ti-o reinstalezi pe alt numar de telefon nedeclarat bancii, este posibil sa nu poti face si alte inrolari.




Ti-a fost util raspunsul?
46
21
Raspuns cu de Banca Transilvania

Tags