Ai ajuns la finalul rezultatelor

Nu s-au gasit rezultate

Doar pentru clienții BT

Ce trebuie să fac dacă am contul poprit pentru deblocarea sumelor cuvenite?

E bine să știi că poprirea se înființează asupra sumelor din toate conturile bancare, prezente și cele pe care le vei încasa, în limita valorii popririi, astfel ca sumele sunt blocate automat pentru poprire.

Sumele exceptate de la poprire (cota cuvenită din drepturile salariale, pensie, îndemnizație creștere copil, alocații, burse acordate de stat, diurne, indemnizații cu destinație specială, subventii APIA/AFIR, etc.) pot fi deblocate fie la cererea ta, fie la inițiativa băncii.

În cazul în care ai o linie de credit pe contul curent unde încasezi salarii/pensii/alte venituri asimilate salariilor sau încasezi sume de tipul alocații, burse acordate de stat, diurne, indemnizații cu destinație specială, subventii APIA/AFIR, sumele exceptate de la poprire se vor debloca la cererea ta sau la inițiativa bancii într-un subcont distinct deschis de banca pe numele tău denumit Cont curent eliberare sume.

Sumele încasate în Contul curent eliberare sume pot fi ridicate din orice unitate BT. Dacă dorești să utilizezi sumele și pentru plăți (la comercianți, facturi, internet) și nu ai un card atașat acestui cont, poți să soliciți atașarea cardului de debit în orice unitate BT sau prin Serviciul Call Center la numărul de telefon 0264 308 000.

Ultima actualizare
  • Ti-a fost util raspunsul?
  • Cum putem îmbunătăți răspunsul?

    Ne pare rău că acest răspuns nu a fost util pentru tine. Ajută-ne să îl îmbunătățim

    0/500