Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

App Store

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

App Store

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

App Store

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

App Store

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

App Store

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

App Store

DOAR PENTRU CLIENTII BT

Ce se întâmplă cu un ordin de plată în lipsa de fonduri?

Ordinul de plata aflat în starea "Tranzacție în așteptare - Fonduri insuficiente! Te rugăm să alimentezi contul!" rămâne în așteptare până la ora limită de procesare a operațiunilor în ziua curentă, adică ora 17.30 de luni până vineri și ora 11.30 sâmbătă, urmând a fi procesat dacă fondurile se completează sau a fi refuzat dacă sunt insuficiente până la ora limită. 

Acesta poate fi anulat prin mesaj securizat din cadrul aplicației, secțiunea "Mesaje interne" sau sunând la  0264 308 028* sau  *8028*, apelabil din rețelele mobile Telekom, Vodafone, Orange și rețeaua fixă Telekom.

* Accesând pagina „Call Center, poți vedea în timp real:

⠀câți clienți discută deja telefonic cu colegii noștri;  

⠀câte persoane ne-au sunat și așteaptă să fie preluați; 

⠀care este timpul mediu de așteptare pentru a intra în legătură cu noi.

  • Ultima actualizare

    09.08.2022
Ti-a fost util raspunsul?
19
9