DOAR PENTRU CLIENTII BT
Ce se întâmplă cu un ordin de plată în lipsa de fonduri?
Ordinul de plata aflat în starea "Tranzacție în așteptare - Fonduri insuficiente! Te rugăm să alimentezi contul!" rămâne în așteptare până la ora limită de procesare a operațiunilor în ziua curentă, adică ora 17.30 de luni până vineri și ora 11.30 sâmbătă, urmând a fi procesat dacă fondurile se completează sau a fi refuzat dacă sunt insuficiente până la ora limită.
Acesta poate fi anulat prin mesaj securizat din cadrul aplicației, secțiunea "Mesaje interne" sau sunând la 0264 308 028* sau *8028*, apelabil din rețelele mobile Telekom, Vodafone, Orange și rețeaua fixă Telekom.
* Accesând pagina „Call Center”, poți vedea în timp real:
➤⠀câți clienți discută deja telefonic cu colegii noștri;
➤⠀câte persoane ne-au sunat și așteaptă să fie preluați;
➤⠀care este timpul mediu de așteptare pentru a intra în legătură cu noi.
-
Ultima actualizare
09.08.2022