DOAR PENTRU CLIENTII BT

Ce se intampla cu un ordin de plata in lipsa de fonduri?

Autor: Banca Transilvania

Ordinul de plata aflat în starea "Tranzacție în așteptare - Fonduri insuficiente! Te rugăm să alimentezi contul!" rămâne în așteptare până la ora limită de procesare a operațiunilor în ziua curentă, adică ora 17.30 de luni până vineri și ora 11.30 sâmbătă, urmând a fi procesat dacă fondurile se completează sau a fi refuzat dacă sunt insuficiente până la ora limită. 

Acesta poate fi anulat prin mesaj securizat din cadrul aplicației, secțiunea "Mesaje interne" sau sunând la  0264 308 028* sau  *8028*, apelabil din rețelele mobile Telekom, Vodafone, Orange și rețeaua fixă Telekom.

* Accesând pagina „Call Center, poți vedea în timp real:

⠀câți clienți discută deja telefonic cu colegii noștri;  

⠀câte persoane ne-au sunat și așteaptă să fie preluați; 

⠀care este timpul mediu de așteptare pentru a intra în legătură cu noi.

Ti-a fost util raspunsul?
12
1
Raspuns cu de Banca Transilvania

Tags