DOAR PENTRU CLIENTII BT

Ce pot face daca imi apare mesajul “Utilizatorul este blocat temporar, pentru reactivare va rugam sa contactati banca!"?

Autor: Banca Transilvania

Acest mesaj apare in cazul introducerii eronate a parolei sau a Token-ului care a fost desincronizat, iar accesul utilizatorul este blocat temporar. Reactivarea poate fi efectuata fie in orice unitatea BT, fie prin call center la numarul 0264 308 028*.

Nu uita: dupa 5 incercari nereusite de logare in BT24 Internet Banking, contul iti este blocat automat si nu mai poti intra in contul tau decat dupa ce setezi o parola noua. Poti face acest lucru online in pagina de logare, selectand optiunea "Mi-am uitat parola".

* Accesand pagina „Call Center, poti vedea in timp real:

⠀cati clienti discuta deja telefonic cu colegii nostri;  

⠀cate persoane ne-au sunat si asteapta sa fie preluati; 

⠀care este timpul mediu de asteptare pentru a intra in legatura cu noi.

Ti-a fost util raspunsul?
26
10
Raspuns cu de Banca Transilvania

Tags