DOAR PENTRU CLIENTII BT

Ce modalitati am pentru verificarea soldului?

Autor: Banca Transilvania

Iti oferim mai multe optiuni. Alege-o pe cea potrivita situatiei tale:

⠀Prin aplicatia de plata BT Pay:

deschizi aplicatia si, sub cardurile tale, vei avea butonul Afiseaza soldul”.

⠀Prin BT Visual Help

suni la numarul 0264 308 000 de pe numarul de telefon declarat bancii, accesezi link-ul primit prin SMS;

apoi, din meniul principal, selectezi optiunea Conturi si tranzactii.

⠀Prin platforma BT24 Internet Banking

 logheaza-te cu datele tale si apoi selecteaza optiunea Vizualizare rapida” pentru a vedea soldul.

⠀Prin aplicatia BT24 Mobile Banking

logheaza-te cu parola / amprenta iar soldul iti va aparea pe ecranul de pornire.

⠀Prin serviciul SMS Alert: care iti transmite automat prin SMS soldul contului dupa fiecare tranzactie efectuata cu cardul, dar si dupa fiecare incasare.

⠀Prin serviciul Livia de la BT: care iti spune soldul si alte informatii utile.

⠀Interogand soldul la unul dintre bancomatele noastre.

⠀Mergand la oricare dintre unitatile noastre cu actul de identitate si cerand un extras de cont.

Ti-a fost util raspunsul?
629
306
Raspuns cu de Banca Transilvania

Tags