Ai ajuns la finalul rezultatelor

Nu s-au gasit rezultate

Doar pentru clienții BT

Ce modalități am pentru verificarea soldului?

Îți oferim mai multe opțiuni. Alege-o pe cea potrivită situației tale:

⠀Prin aplicația de plată BT Pay:

deschizi aplicația și, sub cardurile tale, vei avea butonul Afișează soldul”.

⠀Prin BT Visual Help

suni la numărul 0264 308 000 de pe numărul de telefon declarat băncii, accesezi link-ul primit prin SMS;

apoi, din meniul principal, selectezi opțiunea Conturi și tranzacții.

⠀Prin platforma BT24 Internet Banking

 loghează-te cu datele tale și apoi selectează opțiunea Vizualizare rapidă” pentru a vedea soldul.

⠀Prin aplicația BT24 Mobile Banking

loghează-te cu parola / amprenta, iar soldul îți va apărea pe ecranul de pornire.

⠀Prin serviciul SMS Alert: care îți transmite automat prin SMS soldul contului după fiecare tranzacție efectuată cu cardul, dar și după fiecare încasare.

⠀Interogând soldul la unul dintre bancomatele noastre.

⠀Mergând la oricare dintre unitățile noastre cu actul de identitate și cerând un extras de cont.

Ultima actualizare
  • Ti-a fost util raspunsul?
  • Cum putem îmbunătăți răspunsul?

    Ne pare rău că acest răspuns nu a fost util pentru tine. Ajută-ne să îl îmbunătățim

    0/500