DOAR PENTRU CLIENTII BT
Ce modalități am pentru verificarea soldului?
Îți oferim mai multe opțiuni. Alege-o pe cea potrivită situației tale:
❶⠀Prin aplicația de plată BT Pay:
➭ deschizi aplicația și, sub cardurile tale, vei avea butonul „Afișează soldul”.
❷⠀Prin BT Visual Help:
➭ suni la numărul 0264 308 000 de pe numărul de telefon declarat băncii, accesezi link-ul primit prin SMS;
➭ apoi, din meniul principal, selectezi opțiunea „Conturi și tranzacții”.
❸⠀Prin platforma BT24 Internet Banking:
➭ loghează-te cu datele tale și apoi selectează opțiunea „Vizualizare rapidă” pentru a vedea soldul.
❹⠀Prin aplicația BT24 Mobile Banking:
➭ loghează-te cu parola / amprenta, iar soldul îți va apărea pe ecranul de pornire.
❺⠀Prin serviciul SMS Alert: care îți transmite automat prin SMS soldul contului după fiecare tranzacție efectuată cu cardul, dar și după fiecare încasare.
❻⠀Interogând soldul la unul dintre bancomatele noastre.
❼⠀Mergând la oricare dintre unitățile noastre cu actul de identitate și cerând un extras de cont.
-
Ultima actualizare
07.03.2023