Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

App Store

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

App Store

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

App Store

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

App Store

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

App Store

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

App Store

DOAR PENTRU CLIENTII BT

Ce modalități am pentru verificarea soldului?

Îți oferim mai multe opțiuni. Alege-o pe cea potrivită situației tale:

⠀Prin aplicația de plată BT Pay:

deschizi aplicația și, sub cardurile tale, vei avea butonul Afișează soldul”.

⠀Prin BT Visual Help

suni la numărul 0264 308 000 de pe numărul de telefon declarat băncii, accesezi link-ul primit prin SMS;

apoi, din meniul principal, selectezi opțiunea Conturi și tranzacții.

⠀Prin platforma BT24 Internet Banking

 loghează-te cu datele tale și apoi selectează opțiunea Vizualizare rapidă” pentru a vedea soldul.

⠀Prin aplicația BT24 Mobile Banking

loghează-te cu parola / amprenta, iar soldul îți va apărea pe ecranul de pornire.

⠀Prin serviciul SMS Alert: care îți transmite automat prin SMS soldul contului după fiecare tranzacție efectuată cu cardul, dar și după fiecare încasare.

⠀Interogând soldul la unul dintre bancomatele noastre.

⠀Mergând la oricare dintre unitățile noastre cu actul de identitate și cerând un extras de cont.

  • Ultima actualizare

    07.03.2023
Ti-a fost util raspunsul?
746
419