Care este programul BT Call-Center?
Call Center-ul BT este deschis non-stop. 😅
Te ajutăm oricând cu soluții legate de carduri sau internet banking.
Însă pentru rezolvări legate de credite și conturi programul nostru este de luni până vineri, între orele 7.00 - 22.00. Este bine să știi că pentru deblocarea unui cont cu poprire te putem ajuta până la ora 19.00. 🙂
Ești curios să vezi cum poți lua legătura cu noi?
➤⠀dacă iți place ideea de „self-banking”, poți accesa:
- BT Call Center Vizual, meniu interactiv din care poţi selecta modul de obținere a informațiilor: self-service, chat, chatbot, intrarea în dialog cu un consultant BT etc. Practic, apelezi BT Call Center (0264 308 028 sau *8028), iar apoi link-ul primit prin SMS, care te direcționează spre platforma vizuală.
- BT Visual Help la 0264 308 000. E un serviciu pentru administrarea digitală a cardurilor și nu numai. Suni scurt și primesti un link unde ai acces la informații despre contul tău;
➤⠀dacă ai nevoie de ajutor în limba română, ne poți suna la numerele de telefon 0264 308 028* sau *8028*, apelabil din orice rețea națională;
➤⠀pentru românii din străinătate avem o linie directă unde ne pot găsi rapid: 0264 303 003*. Tot aici, oferim și asistență în limba engleză pentru produsele BT.
* Accesând pagina „Call Center”, poți vedea în timp real:
➤⠀câți clienți discută deja telefonic cu colegii noștri;
➤⠀câte persoane ne-au sunat și așteaptă să fie preluați;
➤⠀care este timpul mediu de așteptare pentru a intra în legătură cu noi.
-
Ultima actualizare
02.11.2022