Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

App Store

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

App Store

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

App Store

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

App Store

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

App Store

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

App Store

Care este programul BT Call-Center?

Call Center-ul BT este deschis non-stop.  😅

Te ajutăm oricând cu soluții legate de carduri sau internet banking

Însă pentru rezolvări legate de credite și conturi programul nostru este de luni până vineri, între orele 7.00 - 22.00. Este bine să știi că pentru deblocarea unui cont cu poprire te putem ajuta până la ora 19.00. 🙂


Ești curios să vezi cum poți lua legătura cu noi?

⠀dacă iți place ideea de „self-banking”, poți accesa:

  • BT Call Center Vizual, meniu interactiv din care poţi selecta modul de obținere a informațiilor: self-service, chat, chatbot, intrarea în dialog cu un consultant BT etc. Practic, apelezi BT Call Center (0264 308 028 sau *8028), iar apoi link-ul primit prin SMS, care te direcționează spre platforma vizuală.
  • BT Visual Help la 0264 308 000. E un serviciu pentru administrarea digitală a cardurilor și nu numai. Suni scurt și primesti un link unde ai acces la informații despre contul tău; 

⠀dacă ai nevoie de ajutor în limba română, ne poți suna la numerele de telefon 0264 308 028* sau *8028*, apelabil din orice rețea națională;

⠀pentru românii din străinătate avem o linie directă unde ne pot găsi rapid: 0264 303 003*. Tot aici, oferim și asistență în limba engleză pentru produsele BT.


* Accesând pagina „Call Center, poți vedea în timp real:

⠀câți clienți discută deja telefonic cu colegii noștri;  

⠀câte persoane ne-au sunat și așteaptă să fie preluați; 

⠀care este timpul mediu de așteptare pentru a intra în legătură cu noi.

  • Ultima actualizare

    02.11.2022
Ti-a fost util raspunsul?
431
473