Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

App Store

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

App Store

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

App Store

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

App Store

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

App Store

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

App Store
Termenii și condiții

Disclaimer

AI Search este un proiect pilot - în varianta beta - care folosește tehnologia GPT4 pentru a simplifica procesul de căutare și înțelegere a produselor bancare.

AI Search este antrenat să răspundă unor întrebări care au legătură exclusiv cu produsele bancare oferite de BT, însă în anumite situații și în funcție de întrebările adresate, este posibil să răspundă și la întrebări generale. Raspunsurile oferite sunt generate automat si trebuie sa fie utilizate doar in scop informativ. Serviciul poate oferi uneori conținut inexact sau potențial ofensator, care nu reprezintă punctul de vedere al Bancii Transilvania. Sunteți singurul responsabil pentru utilizarea conținutului generat de acest serviciu în orice mod. Nu vă bazați pe acest serviciu pentru sfaturi financiare, juridice sau alte sfaturi profesionale si nu introduceți în acesta date cu caracter personal sau alte informații confidențiale.

Utilizarea AI Search presupune acceptarea Termenilor și condițiilor.

Accesul și utilizarea serviciului implică acceptarea fără rezerve a acestor termeni și condiții. Dacă nu sunteți de acord cu acestea, vă rugăm să nu utilizați acest serviciu. Prin acceptarea termenilor și condițiilor pentru a folosi acest serviciu furnizat algoritmic de un model de inteligență artificială, va asumați întreg riscul în ceea ce privește calitatea, siguranța și performanța acestui serviciu.

Banca Transilvania nu furnizează nicio garanție în legătură cu răspunsurile oferite de acest serviciu.

AI Search furnizează răspunsuri algoritmic și acestea pot conține uneori informații inexacte sau limbaj potențial ofensator. Aceste informații nu exprimă poziția Băncii Transilvania și nu pot angaja responsabilitatea Băncii pentru conținutul oferit.

AI Search nu oferă răspunsuri la întrebări personalizate, astfel încât prin utilizarea acestuia va obligați să nu furnizați și să nu introduceți în mesajele/întrebările transmise niciun fel de date cu caracter personal sau alte informații confidențiale. În cazul nerespectării acestei obligații, prin inserarea unor date personale/informații confidențiale în cadrul AI Search, va exprimați consimțământul pentru prelucrarea acestora în vederea oferirii serviciului (răspunsurilor la întrebările pe care le adresați), precum și pentru îmbunătățirea modelului algoritmic al robotului de către dezvoltatorul acestuia.

Orice informație furnizată de către utilizatori în timpul interacțiunii cu AI Search va fi tratată în mod confidențial, fiind dezvăluită doar unor destinatari care au dreptul și nevoia de a o cunoaște.

Conținutul oferit de AI Search are doar scop informativ.

Utilizatorii sunt responsabili pentru întrebările și mesajele adresate în cadrul utilizării AI Search. Orice abuz sau limbaj neadecvat poate duce la întreruperea interacțiunii.

AI Search nu oferă sfaturi financiare, juridice sau profesionale și nu înlocuiește consultarea unor experți umani sau profesioniști specializați în domeniul respectiv. Utilizatorii nu trebuie să se bazeze pe informațiile furnizate de către AI Search pentru luarea deciziilor.

Banca își rezervă dreptul de a întrerupe serviciul AI Search în orice moment, fără o notificare prealabilă.

Termenii și condițiile pot fi revizuite/ actualizate în orice moment.

Doar pentru clienții BT

Trebuie să primesc o sumă de bani în euro pe card, cardul este în RON, în cât timp pot să ridic suma?

Pentru a se putea efectua un transfer într-o altă monedă decât RON, trebuie să ai deschis un cont curent la noi în valuta respectivă, adică euro.  💶

În cazul în care tu dai celui care transferă banii codul IBAN aferent unui cont într-o altă valută (de exemplu RON), suma transferată nu va fi primită de acel cont întrucât noi nu facem în mod automat conversia valutară, ci credităm contul pentru moneda în care recepționăm suma.

Pentru a nu se refuza însă transferul în momentul primirii banilor, îți deschidem un cont curent în valuta respectivă, condiția fiind ca datele de transfer să fie corecte. 🙂

Partea bună este că ulterior, noi nu îți luăm comision pentru administrarea contului sau pentru încasările în valută.  

Mai trebuie să știi că un transfer din străinătate durează, în medie, între 3 și 5 zile lucrătoare. Însă durata poate fi chiar mai scurtă decât atât.

Depinde de tipul transferului! 😊


Ce trebuie să știi când trimiți sau primești bani prin Western Union?

la trimiterea prin BT24 Internet Banking trebuie să cunoști doar numele beneficiarului transferului, țara de destinație, suma de transfer dorită și valuta acesteia;

la primirea prin BT24 Internet Banking trebuie să cunoști suma trimisă (+ / – 10%), valuta acesteia, țara din care au fost transferați banii și numărul MTCN*;

trimiterea prin ATM nu este disponibilă, din păcate, iar pentru primirea prin intermediul ATM-ului, ai nevoie de cardul 💳 pentru persoane fizice emis de Banca Transilvania și trebuie să știi numărul MTCN*. Comisioanele se plătesc doar de către expeditor și sunt standard;

la trimiterea prin ghișeul BT o să ai nevoie de actul tău de identitate și trebuie să știi numele complet al destinatarului, țara unde vrei să trimiți banii, moneda și suma pe care vrei să o trimiți. Nu uita să comunici destinatarului codul MTCN* pentru a putea ridica banii. În unele țări este obligatoriu acest lucru;

la primirea prin ghișeul BT trebuie să deții actul tău de identitate și trebuie să cunoști țara din care îți sunt trimiși banii, numele complet al expeditorului, suma (+ / – 10%), moneda sumei și codul MTCN* pe care trebuie să îl primești de la expeditorul transferului.


* În cazul în care te întrebi Ce este MTCN-ul? , poți găsi răspuns în întrebarea dedicată acestui subiect. 😉


Unde găsești tranzacțiile Western Union în BT24 Internet Banking?

în BT24 Internet Banking (meniul „Transfer  submeniul Western Union);


Bine de știut:

Tranzacțiile efectuate pe teritoriul României vor fi plătite în aceeași valută în care au fost trimise. 💱

În cazul tranzacțiilor online (BT24 Internet Banking) din străinătate către România, contul tău este creditat cu suma așteptată în valuta contului. În cazul în care suma pe care o primești este într-o altă valută, suma va fi convertită în valuta contului la cursul de schimb stabilit de Western Union. 🤔

Prin intermediul unui card BT poți deține 2 sau mai multe conturi în monede diferite, contul fiind atașat monedei RON. Sunt însă posibile transferurile / schimburile valutare între conturi prin intermediul aplicației BT24 Internet Banking.  

Pentru mai multe informații legate de serviciul Western Union, sună la numărul de telefon 0800 801 044**. 📞


** Accesând pagina „Call Center, poți vedea în timp real:

⠀câți clienți discută deja telefonic cu colegii noștri;  

⠀câte persoane ne-au sunat și așteaptă să fie preluați; 

⠀care este timpul mediu de așteptare pentru a intra în legătură cu noi.

Ultima actualizare
  • Ti-a fost util raspunsul?