SMS
19 întrebări și răspunsuri
Doar pentru clienții BT
Am primit mesajul cu codul de activare al cardului. Ce trebuie să fac cu el?
Doar pentru clienții BT
Cum pot activa serviciul BT Alert?
Doar pentru clienții BT
Ce tipuri de notificări sunt disponibile în BT Alert?
Doar pentru clienții BT
În cazul în care îmi uit parola de intrare în aplicație pentru metoda SMS-one time password, cum pot intra în posesia unei noi parole?
Doar pentru clienții BT
Dacă am ales metoda de autentificare prin SMS, pot folosi aplicația BT24 în afara țării?
Doar pentru clienții BT
Ce informații conține mesajul BT Alert Refuz la plată?
Doar pentru clienții BT
În cât timp primesc SMS-ul cu informațiile mele?
Doar pentru clienții BT
Care este costul abonamentului lunar, pentru serviciul BT Alert?
Doar pentru clienții BT
Dacă vreau să renunț la abonamentul BT Alert, trebuie să plătesc penalizare?
Doar pentru clienții BT
Pot să selectez mai multe numere de telefon, pe care să primesc notificările, sau doar unul singur?
Doar pentru clienții BT
Cât durează să fac modificări sau să îmi dezactivez serviciul BT Alert?
Doar pentru clienții BT