Cardul meu de masă BT nu funcționează. De ce?
🕵 Dacă te afli la punctul de vânzare al comerciantului, încerci să îți achiți produsele alimentare cu Cardul de masă BT și constați că acesta nu funcționează, te rugăm să verifici dacă:
❶⠀soldul cardului de masă nu este insuficient. Această verificare o poți face doar tu prin canalele puse la dispoziție de BT. Pssst! Încearcă prin BT Pay, e rapid, ușor și direct pe telefonul tău; 😊
Dacă ai nevoie de ajutor cu verificarea, avem întrebarea dedicată „Cum aflu suma disponibilă pe Cardul meu de masă BT?" pe care te rugăm să o consulți. Ți-am explicat acolo pașii de urmat! 😉
❷⠀comerciantul la care dorești să achiți cu cardul de masă BT este partener în rețeaua băncii. Pentru a face asta, te rugăm să consulți lista comercianților parteneri;
❸⠀cardul de masă BT este blocat la inițiativa ta sau nu a fost activat în vederea utilizării de la un bancomat BT;
❹⠀cardul de masă BT nu este expirat. 🙂