DOAR PENTRU CLIENTII BT
Cum setez parola unică?
Dacă nu ai cardul înrolat în 3D Secure BT Pay, în cadrul primei plăți online pe care o faci în ianuarie 2021 și care necesită confirmare, după ce accesezi butonul „Plătește”, vei fi direcționat într-o pagină unde ți se va cere parola primită prin SMS, pe care o vei primi pe numărul de telefon din sistemul băncii ca până acum. 😊
După accesarea butonului „Confirmă” vei fi direcționat în pagina unde trebuie să introduci parola unică.
Parola o poți seta accesând opțiunea „Setează parola”. Ai 2 opțiuni de a o seta:
❶⠀E-mail: introduci adresa de e-mail și vei primi un cod pe care îl introduci în pagina de setare;
❷⠀Prin introducerea unui secret pentru setarea parolei (de ex: numele mamei înainte de căsătorie).
Ulterior îți poți defini parola. Aceasta trebuie să conțină minim 8 caractere, o literă mică, o literă mare și cel puțin un caracter special sau o cifră.
Ai 5 minute la dispoziție să setezi parola și să confirmi plata online. După setarea parolei, te reîntorci în pagina de plată și o reintroduci.
❗⠀Trebuie să reții această parolă, o vei folosi în viitor. 😁
Dacă vrei să confirmi plățile online și mai ușor și mai repede, e bine să știi că autorizarea tranzacțiilor online prin BT Pay e sigură și foarte la îndemână.
Confirmarea plății o poți face direct din app cu amprenta, FaceID sau metoda de deblocare a telefonului. Când plătești online, primești instant notificare pe telefon și confirmi tranzacția într-o secundă. Așa uiți de parole! 🤩
-
Ultima actualizare
21.03.2022