DOAR PENTRU CLIENTII BT
Cum pot să cer despăgubire în cazul apariției evenimentului asigurat?
În cazul unui astfel de eveniment ai două opțiuni la îndemână:
❶⠀Să vii în cea mai apropiată unitate a noastră și cu siguranță vom găsi o soluție împreună.
❷⠀Să te adresezi societății de asigurări cu care ai semnat contractul de asigurare.
Dacă asigurarea ta a fost încheiată cu unul din partenerii noștri, îți oferim următoarele detalii:
Metropolitan Life:
- online utilizând aplicația e-Claims, disponibilă pe www.metropolitanlife.ro
- pe adresa de e-mail despagubiri@metropolitanlife.ro
- telefonic la numărul 021 208 41 00
Groupama:
- pe adresa de e-mail documente@groupama.ro
- telefonic la numărul 0374 110 110
Aegon:
- pe adresa de e-mail info@aegon.ro
- pe Facebook, cu ajutorul robotului Nina
- prin contul 24Aegon.ro în secțiunea de Chat
- telefonic la numărul 021 264 224
-
Ultima actualizare
25.10.2022