DOAR PENTRU CLIENTII BT
Cum pot sa cer despagubire in cazul aparitiei evenimentului asigurat?
In cazul unui astfel de eveniment ai doua optiuni la indemana:
❶⠀Sa vii in cea mai apropiata unitate a noastra si cu siguranta vom gasi o solutie impreuna.
❷⠀Sa te adresezi societatii de asigurari cu care ai semnat contractul de asigurare.
Daca asigurarea ta a fost incheiata cu unul din partenerii nostri, iti oferim urmatoarele detalii:
Metropolitan Life:
- online utilizand aplicatia e-Claims, disponibila pe www.metropolitanlife.ro
- pe adresa de e-mail despagubiri@metropolitanlife.ro
- telefonic la numarul 021 208 41 00
Groupama:
- pe adresa de e-mail documente@groupama.ro
- telefonic la numarul 0374 110 110
Aegon:
- pe adresa de e-mail info@aegon.ro
- pe Facebook, cu ajutorul robotului Nina
- prin contul 24Aegon.ro in sectiunea de Chat
- telefonic la numarul 021 264 224
Ti-a fost util raspunsul?
68
20
Raspuns cu de Banca Transilvania