DOAR PENTRU CLIENTII BT
Cum pot să aflu care este soldul creditului meu?
Simplu și ușor! Poți vedea soldul creditului tău prin următoarele modalități:
❶⠀Din platforma Neo Internet Banking:
➭ te loghezi în platformă și dai click pe „Produse” din meniul principal;
➭ apoi selectezi „Creditele mele” și alegi creditul pentru care dorești să afli mai multe informații;
➭ vezi exact care este statusul creditului tău.
❷⠀Folosind aplicația Neo Mobile Banking
➭ deschizi aplicația și accesezi secțiunea „Produse” (e situată în partea de jos a ecranului);
➭ alegi opțiunea „Creditele mele” și selectezi creditul pentru care vrei să vezi mai multe detalii;
➭ apoi vizualizezi toate informațiile despre creditul tău.
❸⠀Apelând serviciul Call Center* la numerele de telefon: 0801 010 128 sau 0264 308 028;
❹⠀În orice unitate BT. Stai liniștit, sigur găsești una prin apropiere. 😉
* Accesând pagina „Call Center”, poți vedea în timp real:
➤⠀câți clienți discută deja telefonic cu colegii noștri;
➤⠀câte persoane ne-au sunat și așteaptă să fie preluați;
➤⠀care este timpul mediu de așteptare pentru a intra în legătură cu noi.
-
Ultima actualizare
29.08.2022