DOAR PENTRU CLIENTII BT
Ce trebuie să fac dacă mi-am schimbat actul de identitate?
În primul rând, ar fi bine să ne anunți de schimbarea actului de identitate ca să poți face în continuare #banking fără nici o problemă! 😊
Pentru a putea să îți oferim în continuare acces la produsele și serviciile băncii avem nevoie de datele noului tău act de identitate.
Așa că, e important atât pentru noi, cât și pentru tine să ne asigurăm că datele pe care ni le transmiți sunt de actualitate. 🤓
Îți poți actualiza datele de contact simplu și rapid. Ai 2 opțiuni:
❶⠀Online ➭ acesând pagina dedicată actualizării datelor;
❷⠀Fizic ➭ făcându-ne o vizită la oricare dintre agențiile BT. Ține minte însă că o să ai nevoie de actul tău de identitate! 😅
❸⠀*Telefonic ➭ printr-un scurt apel la numărul de telefon 0264 308 028 (sau *8028), unde te vor ajuta colegii noștri din Call Center.
*Prin apelarea Call Center BT, îți vei putea actualiza datele de pe pașaport și datele legate de rezidența ta fiscală.
❗ Bine de știut:
➤⠀Este foarte important să îți actualizezi datele deoarece, în caz contrar, nu vei putea efectua nici o operațiune în sucursalele noastre. Partea bună, e ca această operațiune are comision 0, iar colegii noștri te vor ajuta numai decât!
➤⠀În cazul în care ți-ai schimbat numele și ai un card emis pe numele anterior, trebuie să ne predai cardul vechi și să ne ceri un card nou pe noul tău nume.
Dacă mai ai întrebări, ne poți suna oricând la numărul de telefon 0264 308 028 (sau *8028) și unul din colegii noștri sigur te va ajuta cu răspunsuri! 😉
-
Ultima actualizare
14.09.2022