Ce fac dacă mi-am pierdut telefonul pe care am Apple Pay?
Pentru a folosi Apple Pay este nevoie de autorizarea fiecărei tranzacții efectuate prin Apple Pay cu un card BT înrolat, prin Face ID, Touch ID sau parolă.
Device-urile Apple Watch dispun de „Wrist Detection”, care, atunci când este activat, obligă utilizatorul să își introducă parola de fiecare dată când își pune ceasul pe mână.
Aceste functionalități previn posibilitatea ca alte persoane decât utilizatorul să folosească Apple Pay pe iPhone, iPAD, Apple Watch sau Mac.
În cazul pierderii / furtului unui device cu carduri BT setate în Apple Pay trebuie să accesezi pagina contului Apple ID sau să folosești funcția „Find My iPhone” pentru a suspenda sau a șterge permanent abilitatea de a face plăți cu Apple Pay cu device-ul pierdut.
Pe pagina contului Apple ID se selectează device-ul după sign in. În informațiile afișate, se selectează secțiunea „Apple Pay” și se face click pe „Remove” sau pe „Remove all”.
Cardul sau cardurile vor fi suspendate sau șterse din Apple Pay, chiar dacă device-ul este offline sau nu este conectat la o rețea de telefonie mobilă sau la o rețea Wi-Fi.
De asemenea, poți apela banca emitentă a cardului în cazul pierderii / furtului device-ului, pentru a suspenda sau șterge cardurile din Apple Pay. 😊
-
Ultima actualizare
01.11.2022