Ce fac daca am uitat ID-ul de logare in BT24 sau NeoBT?
Daca ai uitat ID-ul de logare in BT24 sau NeoBT, ai mai multe metode ca sa il afli rapid:
1. Intri in BT24 Mobile Banking, iar din categoria „Acasa” si subcategoria „Optiuni rapide”, accesezi „ID-ul meu de acces in BT24”.
2. Verifici documentul primit in unitate sau pe e-mail la activarea serviciului. Acolo este afisat ID-ul de logare. 😉
3. Folosesti codul CIF si initialele tale. ID-ul de logare este compus din codul tau CIF si initialele numelui tau complet (spre exemplu, daca te numesti Popescu Andreea Maria, atunci ID-ul tau va fi: CODCIFPAM).
4. Ne suni la numarul 0264 308 080, iar colegii nostri din Call Center te vor ajuta in cel mai scurt timp.
5. Vii in oricare unitate BT din tara si impreuna vom rezolva problema.
Simplu, nu? 😄
Informatiile din aceasta sectiune sunt moderate de colegii nostri si nu reprezinta informatie oficiala din partea Bancii Transilvania. Daca ai o intrebare specifica, ne poti scrie aici.