DOAR PENTRU CLIENTII BT

Ce se intampla dupa introducerea eronata a parolei?

Autor: Banca Transilvania

Dupa 5 incercari nereusite de logare in BT24 Internet Banking, contul iti este blocat automat si nu mai poti intra in contul tau decat dupa ce setezi o parola noua.  🙁

Poti face acest lucru prin mai multe metode*:

⠀online in pagina de logare, selectand optiunea Mi-am uitat parola;

⠀sau in oricare dintre unitatile noastre;

⠀totodata, reactivarea user-ului poate fi efectuata prin Call Center** la numarul 0264 308 080.


Daca intampini vreo dificultate in resetarea parolei gasesti toate informatiile de care ai nevoie la intrebareaCum pot sa resetez parola la BT24 Internet Banking?.  😉


* Pentru toate modalitatile prezentate este nevoie sa ai cartea de identitate la indemana. 

** Accesand pagina „Call Center, poti vedea in timp real:

⠀cati clienti discuta deja telefonic cu colegii nostri;  

⠀cate persoane ne-au sunat si asteapta sa fie preluati; 

⠀care este timpul mediu de asteptare pentru a intra in legatura cu noi.

Ti-a fost util raspunsul?
68
22
Raspuns cu de Banca Transilvania

Tags