Vezi raspunsul pe intreb.bancatransilvania.ro

Care sunt masurile luate BT pentru siguranta si sustinerea clientilor?

Autor: Echipa Banca Transilvania

Sunt cateva masuri de siguranta cand vii la banca, cateva initiative pentru sustinerea clientilor afectati de contextul Covid-19, precum si solutii pentru banking de acasa:

Masuri de siguranta daca vii la BT:

  • Inainte sa intri, daca deja sunt clienti inauntru, te rugam sa astept in afara sucursalei/agentiei pana iese unul dintre ei.
  • Cand intri, foloseste dezinfectantul pentru maini pe care il avem in fiecare sediu.
  • Dupa ce ai intrat, pastreaza distanta de 1,5 m fata de alti clienti si de colegii nosti.
  • In intervalul 11.00 – 13.00, de luni pana vineri, au prioritate in unitatile BT clientii care au peste 65 de ani. Adica seniorii, bunicii si parintii nostri.

Banking fara a veni la banca:
Desi sucursalele si agentiile noastre (cu cateva exceptii) sunt deschise in aceasta perioada, iar programul este luni – vineri, 9.00 – 16.00, te incurajam sa nu faci prea multe drumuri la banca. Doar daca ai urgente sau daca anumite operatiuni nu le poti face in alt mod.

Ai la dispozitie nu mai putin de 10 optiuni de self-banking prin BT pentru plati, transfer de bani, plata facturilor, curs valutar, verificarea tranzactiilor, gestionarea cardurilor, depunere de bani etc.: walletul BT PayApple PayBT Visual Help; Garmin PayFitbit Pay, BT24 Mobile Banking si Internet Banking; chatbotii Livia si Raul, respectiv prin bancomat. 

Masuri de sprijinire a clientilor afectati de contextul Covid-19:

  • Am prelungit perioada de gratie pentru cardurile de credit, iar primele obligatii de plata vor fi doar in luna mai a.c.
  • Clientii persoane fizice pot amana pana la 3 rate la creditele pe care le au la BT.
  • Pentru sustinerea IMM-urilor, BT a redus ratele de credit (din principal) pentru urmatoarele 6 luni, pana la 100%, iar documentatia in baza careia se vor aplica facilitatile pentru clienti este minimala.