Intreaba Banca Transilvania

Vezi raspunsul pe intreb.bancatransilvania.ro

Cum ma protejez de fraudele din tranzactii cu cardul?

  • Nu pastra PIN-ul intr-o forma usor de recunoscut pentru alte persoane (notat pe card, telefon, pe o hartie in portmoneu, intr-o agenda etc.) –Poti modifica PIN-ul gratuit de la orice bancomat al BT cu unul pe care il tii usor minte, pentru a nu mai fi nevoie sa il notez (de preferinta diferit de combinatii de cifre din data nasterii)
  • Ai grija ca in momentul introducerii Pin-ului la un bancomat/POS sa nu fie vazut de alte persoane din preajma ta, protejand cu cealalta mana tastatura la care se introduce PIN-ul
  • Nu imprumuta cardul nimanui si nu divulga datele cardului nimanui
  • Nu da curs solicitarilor de a-ti actualiza datele cardului intr-un link venit pe mail. Banca nu va solicita niciodata astfel de actualizari de date sensibile ale cardului. Solicitarile sunt venite de la persoane care colecteaza aceste date si le utilizeaza ulterior pentru a sustrage fraudulos sume de pe card. –Anunta banca imediat daca realizezi ca lipseste cardul (pierdut/furat) la Call Center BT non stop- la numarul 0264 594 337 – pentru retele mobile sau din strainatate
  • Solicita bancii sau seteza singur din aplicatia BT24 limite de tranzactionare/zilnice pe internet si la POS/ATM care ajuta la limitarea sumelor retrase de pe card in cazul in care este utilizat fara acordul tau
  • Consulta periodic extrasul de cont pentru a sesiza eventuale sume pe care nu le-ai autorizat
  • Poti solicita bancii activarea serviciului SMS Alert pentru a fi permanent informat de tranzactiile care se efectueaza cu cardul tau 
  • Cumpara, in limita posibilitatilor, doar de la comercianti inrolati in serviciul 3D Secure.


0264 308028
*8028
(apelabil din orice retea nationala, fixa sau mobila)