Intreaba Banca Transilvania

Vezi raspunsul pe intreb.bancatransilvania.ro

Cum ma protejez de fraudele din tranzactii cu cardul?

• in primul rand nu pastra PIN-ul intr-o forma usor de recunoscut pentru alte persoane (notat pe card, telefon, pe o hartie, intr-o agenda etc.) • modifica gratuit PIN-ul la orice bancomat BT cu unul pe care il tii usor minte (de preferinta, diferit de combinatii de cifre din data nasterii). • ai grija ca in momentul introducerii PIN-ului la un bancomat sau la un POS sa nu fie vazut de alte persoane din preajma ta • nu imprumuta cardul nimanui si nu oferi datele cardului nimanui • nu da curs solicitarilor de a-ti actualiza datele cardului intr-un link venit pe mail; noi nu vom solicita niciodata astfel de actualizari de date ale cardului; solicitarile sunt venite de la persoane care colecteaza aceste date si le utilizeaza pentru a sustrage fraudulos sume de pe card • anunta-ne imediat ce observi ca lipseste cardul, fie ca a fost pierdut sau furat la Call Center-ul nostru non stop, al 0264 594 337 pentru orice retele mobile sau din strainatate • solicita-ne noua sau configureaza singur din aplicatia BT24 limite de tranzactionare sau zilnice pe internet si la POS sau la ATM care ajuta la limitarea sumelor retrase de pe card in cazul in care este utilizat fara acordul tau • consulta periodic extrasul de cont pentru a sesiza eventuale sume pe care nu le-ai autorizat, cerandu-ne, eventual sa iti activam serviciul SMS Alert pentru a fi permanent informat de tranzactiile care se efectueaza cu cardul tau • cand faci cumparaturi online, incearca sa alegi doar comercianti inrolati in serviciul 3D Secure.


0264 308028
*8028
(apelabil din orice retea nationala, fixa sau mobila)